توانمندسازی اقتصاد همدان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام ‌می‌شود؛ اجرای بیش از 2هزار طرح اقتصادی و زیربنایی / ایجاد 5هزار شغل در استان

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، امروز در مراسمی با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران عامل بنیاد برکت، گروه اقتصادی تدبیر، مؤسسه دانش‌بنیان برکت و سیدسعید شاهرخی استاندار همدان و هیأت همراه، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری برای اجرای هزاران طرح اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان همدان برگزار شد.

9632.jpg

استاندار همدان در سفر امروز خود به تهران که در ادامه پیگیری‌های مسائل استان صورت گرفته، با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره)،گفت: دکتر مخبر و همکاران‌شان با یک مدیریت جهادی و بی‌سروصدا در همه استان‌ها نقش به سزایی در پیشرفت‌ها و محرومیت زدایی‌ها ایفا کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان همدان آن هم در زمانی که مردم با مشکلات متعددی از قبیل کرونا درگیر بودند، اقدام قابل تقدیر و تحسینی بود که جا دارد که از طرف مردم این استان تشکر کنم.

سیدسعید شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود، از کمک‌های این ستاد در شرایط بحرانی گفت و افزود: هرجایی در کشور مردم به بحرانی برخوردند، بلافاصله ردپای کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام در آن دیده می‌شود.

9628.jpg

استاندار همدان دلیل شهرت و شناخت ستاد اجرایی فرمان امام در بین مردم را خدمات ارزندۀ این ستاد به محرومان قلمداد کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و اجرای پویش‌های مختلف در مناطق محروم استان، کاری کرده که این روزها همه مردم، ستاد اجرایی فرمان امام را به خوبی می‌شناسند و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند و پیگیر دستاوردهای این ستاد در عرصه‌های مختلف مانند تولید واکسن کرونا هستند.

df4f5c69-1149-434b-9e14-02a4e2acdf4b.jpg

 شاهرخی در ادامه ضمن اشاره سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان، و همچنین تفاهم‌نامه‌ایی که امروز با ستاد اجرایی فرمان امام منعقد شد،گفت: این تفاهم‌نامه ماحصل سفرهای متعدد مدیران ستاد اجرایی فرمان امام به همدان و جلسات تخصصی با همکاران بنده است، ظرفیت استان به تفکیک هر شهرستان مشخص شد و براساس این مطالعات پروژه‌هایی تعریف شد تا براساس آن سالی ۵ هزار شغل جدید در استان ایجاد شود.

9618.jpg

کلیات این برنامه اجرای ۲.۱۵۶ طرح‌ اقتصادی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۲.۱۸۸ میلیارد ریال است که با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۱۴ هزار نفر اشتغال ایجاده شده و به رفع محرومیت در مناطق محروم و توسعه بخش‌های زیربنایی و بهداشت و درمان استان کمک میکند.

توانمندسازی اقتصادی از طریق اجرای ۱.۵۳۰ طرح کوچک و متوسط، اجرای حداقل ۶ طرح‌ بزرگ اقتصادی، اجرای ۴ طرح جامع دانش‌بنیان، اجرای ۶۱۴ پروژه ‌زیربنایی و عمرانی، اجرای ۲۰.۴۵۰ طرح حمایتیِ معیشتی، بهداشتی و ورزشی و مشارکت ۳۰ درصدی در هزینه بیمه منازل روستایی بخشی از مفاد اصلی این تفاهمنامه است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی