توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان همدان

photo_2024-04-16_07-38-07.jpg

در جلسه‌ استاندار همدان با اعضای اتاق بازرگانی استان بر لزوم برقراری بیش از پیش روابط تجاری اتاق بازرگانی با کشورهای دیگر، توسعه‌ تبادلات اقتصادی در سطح بین‌الملل و توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان تأکید شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در پایان نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: یکی از مصادیق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بهره‌گیری از ظرفیت فعالین اقتصادی در زمینه‌های تجارت، بازرگانی و تولید بوده و اتاق بازرگانی نیز نمایندگان بخش خصوصی و مردم هستند.

مقام عالی دولت در استان گفت: در اتاق بازرگانی در سال ۱۴۰۲ اقدامات بسیار خوبی انجام شده و انتظار می‌رود در سال جاری نیز در انعقاد قرارداد، تعاملات اقتصادی و تجاری با دیگر کشورها همانند سال گذشته درخشان ظاهر شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال جنگ، درگیری و تنش نیست اما در دفاع از خود با تمام توان مقابله خواهد کرد.

استاندار همدان بیان کرد: اقدام پیروزمندانه جمهوری اسلامی ایران، هیمنه‌ی پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی را برای جهانیان آشکار کرد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: قسمت بسیار جزئی از توان نظامی و قدرت بازدارندگی ایران به آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نشان داده شد و اکنون ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در جهان دارد.

photo_2024-04-16_07-38-05.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی