در دیدار مقامات استان همدان با آیت الله نوری همدانی؛ استاندار همدان: اقدامات دولت سیزدهم منشا توفیقات بزرگی در استان شده است

169653289.jpg

استاندار همدان گفت: با آغاز دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده و همراهی، همکاری و انسجام خوبی در بین ارکان مدیریتی استان وجود دارد که قابل توجه است. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، جمعی از ائمه جمعه استان، معاونان استانداری، فرمانده پایگاه هوایی نوژه، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مدیران استان با سفر به قم و حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با این ایشان دیدار و گفت وگو کردند.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در این دیدار ضمن اعلام دعوت مشترک ارکان نظام از آیت‌الله نوری همدانی برای سفر به همدان، گفت: مردم استان منتظر دیدار با فرزند راستین خود، آیت‌الله نوری همدانی هستند.

وی اظهار داشت: همدان یکی از با ثبات‌ترین و امن‌ترین استان‌های کشور است و با آغاز دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه، محور انسجام و وحدت در استان همدان است، افزود: پس از ۲ سال محدودیت‌های کرونایی دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در راستای واکسیناسیون گسترده انجام داد. 

وی تصریح کرد: به دنبال اقدامات دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا، مردم توانستند سفرهای نوروزی خود را با شور و شوق انجام دهند. 

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: یکی دیگر از تاثیرات اقدامات دولت سیزدهم در راستای حفظ سلامت و کنترل شیوع ویروس کرونا، حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم‌های لیالی قدر بود. 

استاندار همدان افزود: در شرایط کنونی همدان از بی‌آبی در رنج است و با سفر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان در این راستا در دستور کار قرار گرفت. 

به گفته وی ، طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان تا سال ۱۴۰۰ تنها ۶۰ درصد پیشرفت داشت، اما با آغاز دولت سیزدهم اعتبارات جدیدی به میزان هزار میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شد که امیدواریم در تابستان امسال شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن هزار و ۱۰۰ هکتار زمین تامین شده که باعث شد تا اعتماد مردم جلب و امیدی در آن‌ها در راستای خانه‌دار شدن به وجود آید. 
 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی