دهه فجر امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در همدان به بهره برداری رسید

4838333e-cd2d-461a-b31a-3062946a14d8_1.jpg

استاندار همدان گفت: دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف و شهرستان های دهگانه استان بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح با سرمایه گذاری ۸۵۲ میلیارد تومان در دهه فجر امسال آغاز شد.

وی یادآور شد: دهه فجر سال گذشته ۴۹۹ طرح به ارزش یک هزار و ۷۷۴ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ۶۳ طرح به ارزش ۳۸۲ میلیارد تومان آغاز شد.

استاندار همدان بیان کرد: این طرح ها در بخش های مختلف راه، آبرسانی، اصلاح شبکه های انتقال و توزیع برق، گردشگری، سلامت، گاز رسانی، آموزش، ورزش، مخابرات کشاورزی و خدمات بوده است.

وی تصریح کرد: ۳۸ طرح راهداری با اعتباری افزون بر ۳۵۸ میلیارد تومان، بالای ۲۰۰ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت شهری، حدود ۳۰ طرح مهم آبرسانی به روستاها، ۲۹۰ میلیارد ریال طرح های گاز رسانی ، ۶۲ طرح کشاورزی و چند طرح مهم اقتصادی بود.

وی تصریح کرد: همچنین در دهه فجر امسال و بر اساس برنامه زمانبندی پروژه های عمرانی و اقتصادی در همه شهرستان ها افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه سه هزار و ۱۴۱ طرح در مجموع به ارزش ۱۱ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون در این استان اجرا شده است، ادامه داد: در دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش ۸۵۲ میلیارد تومان آغاز شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی