ذخایر کالای استراتژیک استان همدان برای ۶ ماه تامین شده است

photo10201599091_1.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه قیمت کالاهای اساسی و مصرفی به ثبات رسیده و سیاست عرضه‌ کثیر کالا در استان اجرا می‌شود، گفت: ذخایر کالای استراتژیک استان به مدت بیش از ۶ ماه تأمین شده است.

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: شهرداری مراکز عرضه‌ مستقیم میوه و پروتئین را برای تعادل بخشی قیمت اقلام مورد نیاز مردم همدان راه‌اندازی کند.

استاندار همدان با اشاره به تامین میوه شب عید مردم استان گفت: ۲۰۰ تن سیب، ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۰ تن خرمای باکیفیت تامین شده است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: کالاهایی که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم به مردم ارائه می‌شود، باید دارای کیفیت مطلوب باشد و کار گشت‌های مشترک تا تعطیلات سال آینده ادامه پیدا کند.

مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در انتخابات حماسه‌ای پُرشور خلق کردند

وی تصریح کرد: در یازدهم اسفندماه شاهد خلق یک حماسه‌ بزرگ مردمی بودیم و برای داشتن ملتی یک‌پارچه و نستوه خدا را شاکریم.

استاندار همدان گفت: در ایام انتخابات مشارکت خوبی توسط مردم بصیر ایران اسلامی رقم خورد و دشمنان دوباره دچار یاس و ناامیدی شدند.

قاسمی‌فرزاد افزود: چهار اصل مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در انتخابات امسال رعایت شد و شاهد یک انسجام بسیارخوب بین هیات اجرایی و هیات نظارت بودیم.

وی اظهار کرد: رقابت داوطلبان در انتخابات در بعضی حوزه‌های انتخابیه چند برابر ادوار گذشته و سلامت برگزاری انتخابات مثال‌زدنی بود.

استاندار همدان گفت: فرمانداران از ابتدای سال با تمهیدات مناسب و آموزش عوامل اجرایی، اهتمام ویژه‌ای در برگزاری انتخابات داشتند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی