راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت

37c78c60-e1d7-407a-8763-5aba22f861fb.jpg

نمازگزاران و قشرهای مختلف مردم دارلعباده همدان امروز جمعه و پس از اقامه نماز جمعه اقدام بی شرمانه و توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت دینی و روحانیت را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، نمازگزاران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا " ، "مرگ بر اسرائیل"، " مرگ برمنافق" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" و "تا خون در رگ ماست، خامنه‌ای رهبر ماست اقدام نشریه کشور فرانسه را به شدت محکوم کردند.

همچنین برخی مردم و جوانان در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و دست نوشته هایی پشتیبانی و حمایت خود از مرجعیت و روحانیت را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان این اقدام نشریه فرانسوی را مصداق بارز نفرت پراکنی و توهین به ارزش ها و مقدسات یک ملت به بهانه آزادی بیان دانستند و آن را محکوم کردند.

استاندار، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان اجرایی استان همدان مردم و نمازگزاران را در این راهپیمایی دشمن هراس و در دفاع از مرجعیت دینی همراهی کردند.

963bf678-7109-4e86-a5ce-47d497aceb5d.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی