شرکت مهان کاغذ سرکان پس از ۷ سال بلاتکلیفی افتتاح شد

photo9578096304_1.jpg

استاندار همدان گفت: با حمایت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و اهتمام سرمایه‌گذار، مجموعه صنایع مهان کاغذ سرکان پس از ۷ سال بلاتکلیفی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در آئین افتتاح شرکت صنایع مهان کاغذ سرکان، گفت: از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم ۲۵۰ میلیارد تومان به راه‌اندازی شرکت مهان کاغذ سرکان تخصیص یافت که تاکنون ۲۳۰ میلیارد تومان آن محقق شده و به سرمایه‌گذار واگذار شده است.

مقام عالی دولت در استان گفت: دست سرمایه‌گذاران را به جهت لبیک به فرمان ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در زمینه‌ اقتصاد و اشتغالزایی برای جوانان ایران اسلامی می‌بوسم.

وی افزود: در ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر امسال یک هزار و ۴۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار همدان بیان کرد: استمرار خدمت‌رسانی با حضوری پُرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و خلق حماسه‌ی بزرگ دیگری در انتخابات ۱۱ اسفندماه انجام خواهد شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دشمنان آرزوی مشارکت پایین مردم را در انتخابات دارند اما مردم شریف ایران اسلامی با حضوری پرشور نمایندگان شایسته‌ای انتخاب خواهند کرد و باعث یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی