لزوم تقویت رشته‌های پزشکی، دستیاری و تخصص دانشگاه علوم‌پزشکی همدان

 386460.jpeg

استاندار همدان گفت: توسعه فضاهای آموزشی و تقویت رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، دستیاری و تخصص مورد تأکید است و از این موارد حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، گفت:مردم شریف ایران اسلامی در هر شرایطی پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاه‌اند و انسان‌دوستی آنها در حضور پُرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایان است.
مقام عالی دولت در استان گفت :حوزه سلامت در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی حائز اهمیت است همانطور که دیدیم در آغازین روزهای فعالیت دولت با عنایت ویژه‌ی رئیس‌جمهور محترم توانستیم نسبت به سایر کشورها زودتر بر ویروس کرونا فائق آییم.

وی افزود: ایثار کادر درمان غیرقابل انکار است و نیروی انسانی متخصص و پزشکان مهم‌ترین سرمایه هستند که زحمات آن‌ها قابل تقدیر است.

استاندار همدان بیان کرد: مأموریت‌محوری دانشگاه‌ها حرکت برای خوداتکایی و مسئولیت‌پذیری دانشگاه‌ بود که به خوبی در حال انجام است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در تأمین نیازهای دارویی اقدامات خوبی انجام شده و کمبود دارویی نباید احساس شود.

وی افزود: مستکبران و دشمنان ایران اسلامی به جای مواجهه مستقیم با نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی، القای ناکارآمدی و مخدوش‌کردن امنیت را در دستور کار قرار داده اند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی