همتي: ارز 4200 توماني تا 6 ماه آينده برقرار است

رئيس کل بانک مرکزي از برقراري ارز 4200 توماني براي کالاهاي اساسي حداقل تا 6 ماه اينده خبر داد و گفت: اين موضوع در دستور کار دولت قرار دارد و نظر مجلس نيز دراين خصوص مثبت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، "عبدالناصر همتي" در جريان سفر به استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت 2 کار را براي کنترل و جلوگيري از افزايش قيمت ها در دستور کار قرار داده است.

وي اضافه کرد: ارز 4200 توماني حداقل تا 6 ماه آينده برقرار است و نظر مجلس شوراي اسلامي نيز در اين زمينه مثبت است.

رئيس کل بانک مرکزي درباره افزايش نرخ برخي از اقلام نيز گفت: رئيس جمهوري به تازگي در جلسه ستاد اقتصادي، وزراي صمت و جهاد کشاورزي را موظف به کنترل اين وضعيت کرده است.

همتي خاطرنشان کرد: طبق تاکيد رئيس جمهوري قيمت کالاهايي که با ارز 4200 توماني در اختيار مردم قرار مي گيرد حتما بايد متناسب با نرخ ارز نهاده هايشان باشد.

رئيس کل بانک مرکزي در سفري رسمي براي ديدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصي، توليدکنندگان و بازديد از چند طرح اقتصادي وارد همدان شد.

ديدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان اقتصادي، بخش خصوصي و توليدکنندگان از جمله برنامه هاي رييس کل بانک مرکزي در جريان سفر 2 روزه به استان همدان است.

همتي در جلسه شوراي گفت وگوي دولت و بخش خصوصي استان همدان شرکت کرد و پس از آن براي حضور در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان کبودراهنگ به همراه استاندار همدان عازم اين شهرستان شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی