وزیر کشور: استانداران نیاز واحدهای دانش بنیان را رفع کنند

 e0c685df-3590-44db-8e51-0d80b4ee369c.jpg

 وزیر کشور خواستار رسیدگی استانداران به نیازهای واحدهای دانش بنیان شد و گفت: به استانداران تکلیف شده که در نشست های دانش بنیان نسبت به بحث و گفت و گو درباره ظرفیت ها، بازاریابی، نیازها و تقاضاها از جمله پرداخت تسهیلات مورد نیاز در سطح کشور اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، احمد وحیدی در جریان بازدید از پارک فناوری استان همدان و تولیدات شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، بنابراین بر همه ما واجب است زمینه های شناسایی ایده های نو را در مراکز رشد، دانش بنیان و پارک های علم و فناوری فراهم کنیم که این تکلیف همه افراد به ویژه مسئولان دستگاه های دولتی است.

وی افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته، واحدهای مستقر در این مکان فعالیت های خوب و شایسته در بخش بهداشتی، پزشکی، طراحی کردند که این تولیدات قابل استفاده است. وزیر کشور در این بازدید یک ساعته در جریان نوع مصرف کالاها و محصولات تولید شده قرار گرفت که بیشتر این قطعات تحریمی بودند. احمد وحیدی در این بازدید خواستار تقویت بازاریابی و توجه به استانداردهای روز در تولیدات شد.

1c8c74b3-db9e-4119-8f77-a31ad366288b.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی