پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت فرارسیدن روز معلم

image_2022_5_2-13_29_59_134_fQs.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، استاندار همدان در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

«معلم با آموختن به یک انسان کلید بهره‌بردارى از گنجینه‏‌ای تمام نشدنى را به او می‌هد»
حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

 

حرفه‌ی معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والاست و معلمین نیز پرچمدار عرصه علم‌آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل هستند. جایگاه معلم در تفكر دينی ما، رفیع و ارجمند است؛ زیرا معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات‌بخش آدميان از ظلمت جهل است.

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلتِ مقام منیع علم و علم‌آموزی است و چه بهانه‌ای سزاوارتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم، تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگزار این ميراث داران انبياء الهی و اربابان معرفت باشیم.
استاد شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی بوده است. دانشمندی متعهد که مجاهدانه در راستای روشنگری و احيای تفكر دينی گام برداشت و در اين راه مقدس، آماج تير بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستين انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب، در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزين به نام "تولید: دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" است، ضمن گرامی‌داشت ياد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهيد مرتضی مطهری و تمامی شهدای والا مقام سنگر مقدس تعليم و تربيت، فرارسيدن روز معلم را به همه اساتيد، معلمين و تلاش‌گران صبور، متعهد و سخت‌كوش عرصه فرزانگی و دانایی دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تبریک و تهنيت عرض نموده، توفيقات همگی اين عزيزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و انديشه ایران عزيز اسلامی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌لله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی