پیگیری مسائل مردم در سلسله دیدارهای عمومی و چهره به چهره استاندار همدان با مردم

170104808.jpg

روز پنجشنبه در سلسله دیدارهای عمومی و چهره به چهره علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با مردم، برخی مشکلات و مسایل آنها مطرح شد که در این برنامه مساله اشتغال و بخش کشاورزی وجه برجسته مطالبات مردمی از مدیر ارشد استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در این دیدار چهره به چهره که با حضور برخی معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی به مدت سه ساعت طول کشید، ۱۸ درخواست مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار همدان در حاشیه این ملاقات به خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار چهره به چهره در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم استان و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان در راستای تاکیدات رئیس جمهور برنامه‌ریزی شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: پیگیری و پاسخگویی مطالبات اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری در راستای تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان به صورت مستمر در استان ادامه دارد.

وی، دیدار مردمی مسئولان برای رفع مشکلات مردم را رویکرد جدی دولت مردمی اعلام و تصریح کرد: مسئولان باید به طور مستقیم صحبت ها و دردل مردم را گوش کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حکمرانی اسلامی نباید فاصله بین مردم و مسئولان باشد اظهار داشت: رئیس جمهور نیز در سفر به استان های کشور مستقیم با مردم در ارتباط بودند و با ادامه این روند مسایل مردم بهتر درک می شود.

در ملاقات مردمی امروز بیشتر مشکلات مردم در حوزه مشکلات با دستگاه های اجرایی، مساعدت های مالی، عمرانی، اشتغال، مشکلات شخصی، اراضی، کشاورزی و آب بوده است.

استاندار همدان بعد از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه نامه‌های اداری متقاضیان، با در نظر گرفتن جهات قانونی دستورات لازم را برای گره‌گشایی و پیگیری مشکلات مردم خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی صادر کرد.

استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی همچنین روز جمعه نهم دیماه نیز با حضور در میز خدمت نماز جمعه شهر همدان به درخواست ها و مطالبات مردم پاسخ دادند.

 170104810.jpg170104809.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی