کارخانه پلی اتیلن نهاوند پس از ۱۰ سال تعطیلی احیا شد

66ed9944-f9d1-4cb8-9139-97052838451a.jpg

استاندار همدان گفت: کارخانه پلی اتیلن نهاوند یکی از واحدهایی است که پس از ۱۰ سال تعطیلی، باردیگر به چرخه تولید بازگشت و فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم احیا و شروع بکار مجدد کارخانه پلی اتیلن نهاوند اظهار داشت: رونق گردشگری و صنعت رویکرد مهم دولت سیزدهم است و براین اساس تاکنون ۵۹ واحد راکد در سطح این استان با تلاش و حمایت ویژه به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: این ۲ حوزه جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم بوده و در همین راستا اقدام‌های مهم و اثربخش به ویژه در احیای دوباره واحدهای راکد انجام شده است.

استاندار همدان افزود: دولت سیزدهم با وجود همه فشارها و بدهی‌ها و ویرانی‌هایی که دولت سیزدهم میراث دار آن شده، هرگز دست از کار نکشید و ناامید نشد و امروز به برکت تلاش وافر دولتمردان شاهد پیشرفت‌ها قابل توجه در همه عرصه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه برخی با چشم پوشی از واقعیت‌ها و با ایجاد شبهه در آمارها، هدف دشمن را اجرا می‌کنند، اظهار داشت: فعالیت های مثبت این نظام در گذشت زمان برای مردم بیشتر و اثر بخشی آن هم افزوده می‌شود و قطع به یقین تحولات خاصی را به دنبال دارد.

همچنین همزمان با سفر استاندار همدان به نهاوند، گلخانه هیدروپونیک این شهرستان به بهره برداری رسید.

فاز دوم گلخانه هیدروپونیک کاظمی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و یک هکتار مساحت افتتاح شد، این گلخانه با مجموع ۲۰ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و تولید سالانه ۷۰۰ تن محصولات سبزی و صیفی در روستای قشلاق باباپیره نهاوند به بهره‌برداری رسید.

170160374.jpg

مرکز دیالیز حاج غلامعباس ناظمی بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی شهر نهاوند نیز با حضور استاندار همدان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مرکز دیالیز بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی به وسعت ۲۸۰ متر و با تجهیز ۱۹ تخت، با اعتباری بالغ بر ۶/۸ میلیارد تومان، افتتاح و به بهره‌برداری شد.

مراسم کلنگ زنی یک هزار و ۵۰۰واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در نهاوند انجام شد.

این واحدهای مسکونی در زمینی به وسعت ۴۸۲قطعه در ۲۲هکتار قرار است در ایام دهه فجر به ۲هزار و ۳۲۲متقاضی تحویل داده شود.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی