۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید

169870528.jpg

همزمان با نخستین روز هفته دولت ۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان همدان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان در آیین افتتاح طرحهای شهرستان همدان در مجتمع تجاری سینا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارث پروژه های نیمه تمام زیادی است افزود: در استان همدان بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که پس از بررسی ها ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور  برای اتمام این طرحها به استان همدان اختصاص یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام سرمایه های ملی هستند که باید به پایان برسد و امروز شاهد افتتاح پروژه ای هستیم که از سال ۸۵ آغاز شده و سرمایه های مردم بلاتکلیف مانده که با همت مجموعه مدیریت شهری و تلاش شهردار افتتاح شد و قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه فروش تراکم و تغییر کاربری برای شهرداری نباید تنها راه درآمدزایی برای شهرداری باشد، از شهرداری خواست بنای مدیریت شهری را بر مبنای درآمد پایدار قرار دهد و سرمایه گذاری ها به نحوی باشد که درآمد پایدار را برای شهرداری تضمین کند.

169870532.jpg

قاسمی فرزاد اظهار داشت: یکی از نکات پربرکت سفر رییس جمهور به استان همدان این بود که ۱۰ برابر اعتبارات یکسال را در این سفر به استان همدان اختصاص یافت که قابل قدردانی و تحسین است.

مقام عالی دولت در استان همدان ابراز امیدواری کرد که فضای مدیریت شهری همدان روز به روز رو به تحول و توسعه باشد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در شهر همدان گفت: طرح آبرسانی به همدان مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۳ به همدان است که در طول ۱۷ سال گذشته این طرح ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با روی کار آمدن دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و در طول چند ماه گذشته کار با سرعت در حال اجرا است.

169870530.jpg

استاندار همدان گفت: کارهای نهایی این طرح در حال انجام و خط انتقال آن کامل شده، تجهیزات و شیرآلات در حال اتصال است و در مدت یک تا ۲ هفته آینده انتقال آب به همدان صورت خواهد گرفت.

قاسمی فرزاد افزود: دولت سیزدهم با وجود انتقال بدهی بیش از ۶۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل، بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشارهای بین المللی ناشی از تحریم های ظالمانه اقدامات ارزشمندی را در حوزه های سلامت و توزیع عادلانه یارانه ها در کارنامه یکساله خود دارد.

امروز همچنین مدرسه سرتیپ امیر جوادی در پادگان قهرمان با هفت کلاس، ۹ اتاق و با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، چمن مصنوعی زمین ورزشی شهدای شهرداری همدان با اعتبار هفت میلیارد تومان، موزه میدان امام خمینی(ره) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و مرکز خرید سینا با اعتبار هشتاد میلیارد تومان با حضور استاندار همدان، شهردار، فرماندار و سایر مدیران کل استانی و مقامات نظامی و انتظامی استان به طور نمادین افتتاح شد.

به گفته استاندار همدان همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در این استان بهره برداری و همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود که بیشتر اعتبارات مورد نیاز این طرح ها با جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده است.

169870697.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی