استاندارهمدان: ساعت کار ادارات استان از اول دی تغییر می‌کند (2)

 170072246.jpg

استاندار همدان گفت: ساعت کار ادارات این استان در راستای کاهش مصرف گاز از اول دی تا پایان بهمن تغییر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست ستاد مدیریت بحران افزود: بر این اساس ساعت آغاز وقت اداری در همه ادارات و دستگاه های اجرایی استان همدان از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس تاکید وزارت نفت که از سوی شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده و مورد تایید هیات وزیران است، یک روز برای کاهش مصرف سوخت هماهنگ با دستگاههای سراسر کشور تعطیل می شود تا میزان مصرف گاز اداره های دولتی و مراکز آموزشی کاهش پیدا کند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه چند خط پدافند برای گازرسانی استان همدان اجرا شده است و شرایط انتقال گاز را از نقاط مختلف کشور داریم، اظهار داشت: اگر میزان مصرف گاز به شکل بهینه باشد قطعی گاز نخواهیم داشت.

استاندار همدان گفت: میزان مصرف انرژی در کشور ایران چندین برابر و گاهی ۱۰ برابر دیگر کشورها است و در استان همدان مراکز و شرکت هایی که میزان مصرف گاز آنها غیرمتعارف باشد، حتی اگر استانداری باشد، قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تولید گاز ناترازی نداریم بلکه این ناترازی در مصرف گاز است، افزود: در هیچ کجای دنیا در فصل زمستان پنجره ها را باز نمی کنند بلکه شیرگاز یا رادیاتور را کم می کنند.

قاسمی فرزاد گفت: به همه بخش ها برای موارد اضطراری سوخت دوم باید تحویل شود تا در مواقع ضروری و کاهش فشار گاز، بتوانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

وی تاکید کرد: قبل از قطع گاز شهرک های صنعتی، به طور حتم اطلاع رسانی شود تا کارخانه ها و کارگاه ها دچار شوک نشده و بتوانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف گاز با توجه به کاهش دما گفت: حراست دستگاه های اجرایی و مدیران مرتبط موظف هستند بر مصرف گاز به ویژه زمان تعطیلی اداره ها نظارت داشته باشند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی