به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، جلسه بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجامشده در خصوص آزادسازی اراضی جهت اجرای پروژه میدان دوراهی زاغه، به ریاست رجبی معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهار و با حضور شهردار صالحآباد، رئیس امور اراضی شهرستان، معاون راهداری و حملونقل جادهای شهرستان، رئیس اداره برق شهرستان و اعضای شورای اسلامی زاغه برگزار شد.
در این جلسه، دستگاههای اجرایی حاضر گزارشی از اقدامات انجامشده ارائه کرده و مسائل و موانع موجود در مسیر آزادسازی اراضی مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه، بر ضرورت همافزایی، هماهنگی مستمر و تسریع در انجام فرآیندهای قانونی بهمنظور اجرای هرچه سریعتر این پروژه عمرانی و ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت ترافیکی محور تأکید شد.
شایان ذکر است پیگیری و جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه با تلاش و پیگیریهای دکتر فتحالله توسلی نماینده مردم شهرستانهای بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و با همراهی فرمانداری شهرستان بهار در دستور کار قرار داشته و همچنین ادارات ذیربط با محوریت فرمانداری، اقدامات لازم را در راستای تأمین منابع مالی و تسریع در اجرای پروژه دنبال کردهاند.

