پیام استاندار همدان به مناسبت روز کارگر

image_2022_4_28-11_41_53_826_ffl.jpg

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، با صدور پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«اگر می‌خواهیم از تولید ملی کشور حمایت بکنیم، باید از کارگران حمایت بکنیم. حمایت از کارگر در واقع حمایت از ثروت ملی است، یعنی یک کشور اگر کارگرش فعال و بانشاط باشد، خوب کار کند، این کشور به ثرورت ملی می‌رسد.»

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته‌ای در تحقق توسعه کشور دارد. این قشر عزیز و صبور که فرهنگِ کار _عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول_ را معنا بخشیده، امروز با تمام ناملایمات معیشتی در سنگر تولید استوار ایستاده تا رونق تولید کشور به رکود بدل نگردد.

بی‌شک تجلیل از کارگر، پاسداشت مقام کارگران است. کارگران این سرزمین امروز به جهت اینکه در سنگر نخستِ تولید، دانش‌بنیان ، اشتغال‌آفرین قرار دارند، بیش از پیش شایسته تکریم هستند. لذا دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به ریاست حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این استان همه همت خود را بکار گرفته تا ضمن حفظ رونق تولید، معیشت و منزلت کارگران نیز ارتقا یابد.

اینجانب ضمن تأکید بر حمایت از تشکل‌های کارگری، همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی، معتقدم که همه ما در کنار هم و با رویکردی جهادی و انقلابی، چرخه‌ی توسعه این استان را تکمیل خواهیم کرد؛ لذا از همه مسئولین و کارآفرینان همدان انتظار می‌رود تا ضمن اهتمام در بحث رونق تولید به منظور حفظ اشتغال و توسعه آن، تکریم و منزلت جامعه کارگری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

به پاس زحمات صادقانه و صبوری در برابر کم و کاستی‌ها، این روز را به یکایک کارگران متعهد و تلاشگر استان همدان که همواره گره‌گشای چرخ اقتصادی بوده‌اند تبریک عرض نموده، و توفیق روز افزون آنان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی