پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت هفته مقدس بسیج

پیام استاندار همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

متن پیام بدین شرح است :

بسمه‌تعالی

هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل بزرگوار، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی

 امام خامنه‌ای 

بسیج، نیروی مخلص، متدین و والایی بعنوان ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی و یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که از زمان تشکیل این نیروی مردمی تا امروز با بصیرت ، آگاهی و ولایتمداری همیشه و در همه صحنه ها خوش درخشید و امروز هم بسیج بزرگترین پشتوانه سیاسی، علمی، فرهنگی و اعتقادی برای نظام جمهوری اسلامی است. 

نیروی مردمی بسیج بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل نشان داد و امروز نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه ها نقش آفرینی می کند و همه مردم به خوبی می بینند در همه حوزه ها از امنیت مرزها، جهاد وسازندگی، بلایای طبیعی ،مبارزه با کرونا ،محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همیشه بسیج نقش آفرین و تاثیرگذار بوده است .

 هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز به ویژه مردم ولایت مدار استان همدان که بسیجی‌وار در حماسه دوران دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه ها و صحنه ها به‌بهترین نحو، نقش خود را ایفا کردند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال؛ سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه سار عنایات حضرت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

علیرضـا قـاسمی فـرزاد

استـاندار همـدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی