استاندار همدان: سینما بطور شایسته به مفاخر و شهدا نپرداخته است

 169690024.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه سینما بطور شایسته به مفاخر و شهدا نپرداخته است گفت: هنر فیلم باید در خدمت اسطوره‌ها و قهرمانان ملی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با محمد خزاعی رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور با بیان اینکه فیلم سینمایی می‌تواند نگاه دنیا را نسبت به یک جامعه و یا فرهنگ تغییر داده و باعث ایجاد موج جدیدی در برخورد با آن جامعه و فرهنگ شود، گفت: سینمای دفاع مقدس و ساخت فیلم در خصوص زندگی شهدا باید تقویت شود.

وی با تاکید بر مردمی سازی هنر سینما تصریح کرد:  اعتبارات دولتی برای سینما وجود ندارد و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فرهنگ‌دوستان در عرصه ساخت فیلم وارد میدان شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه ساخت فیلم به سبک روز در بخش خصوصی با جذب سرمایه گذار به سبک روز در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: در دوران پساکرونا استقبال مردم از سینما بیشتر شده است. 

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: استانداری همدان در حمایت از گسترش فعالیت های تولیدی در حوزه سینما و تئاتر پای کار است، افزود: زبان هنر گویاترین زبان است و هیچ چیز نمی تواند به اندازه زبان هنر ایثارگری های دوران دفاع مقدس را بازگو کند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به عنوان رویداد مهم فرهنگی و هنری نشاط اجتماعی را بیش از پیش افزایش می دهد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: استانداری همدان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برای میزبانی این جشنواره آمادگی کامل را دارد و از هر توافقی که می‌تواند منشا اثر در استان برای تامین اعتبار و فراهم کردن امکانات باشد حمایت و پیگیری می‌ شود.

169690023.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی