استاندار همدان: نقش اصحاب رسانه در رشد و توسعه استان بی بدیل است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «سیدسعید شاهرخی» روز دوشنبه در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان، اظهار داشت: حضور رسانه ها در کنار مسئولان استان کار را برای ما آسان کرد تا در فضایی آرام و بی‌حاشیه و در بستر تعامل و وحدت به اجرای طرحها و برنامه های توسعه استان بپردازیم. 

استاندار همدان با اشاره به تدوین سند سه ساله توسعه استان، گفت: در این برنامه مسیر توسعه تمام شهرستانها مشخص شده تا هیچ مدیری اسیر روزمرگی نشود. 

شاهرخی خاطرنشان کرد: امروز دورترین نقطه استان همدان نیز بر محور همین برنامه کار و فعالیت می کند و  این فرهنگ به مدد رسانه های متعهد و متخصص استان نهادینه شده است. 

2cba340b-f3ec-4ded-967c-fd34e56c2a85.jpg

او با بیان اینکه از اهالی رسانه استان همدان به ویژه فعالان این عرصه به طور عزتمندانه تجلیل می کنیم، افزود: خانه مطبوعات استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آئین گرامیداشت روز ۱۷ مرداد را با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا برنامه ریزی و اجرا کنند. 

مطالبات مطبوعات پرداخت می شود

استاندار همدان همچنین به پرداخت مطالبات مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان لیست مطالبات روزنامه ها و نشریات را تهیه کنند تا دستور پرداخت آنها صادر شود. 

استاندار همدان وعده داد اگر شرایط کرونا مساعد باشد تور رسانه ای یک روزه خبرنگاران به استانهای همجوار  نیز برگزار می شود. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی