فرودگاه همدان ایستگاه پروازی اعزام حجاج است

156503407.jpg

اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فرودگاه همدان ایستگاه پروازی اعزام حجاج است و حجاج همدانی به شایعات توجه نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان در این اطلاعیه آمده است: با پیگیری‌های استاندار همدان و تماس‌های انجام شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تأیید وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حج و زیارت کشور، فرودگاه همدان همچون سنوات گذشته به منظور اعزام حجاج استان همدان و یکی از استان‌های همجوار به سرزمین وحی مشخص شده و در لیست ایستگاه‌های پروازی کشور برای اعزام حجاج قرار دارد.

در ادامه این اطلاعیه تأکید شده است که دولت مردمی و انقلابی سیزدهم آرامش اجتماعی و امنیت روانی جامعه را به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت کشور دانسته و به صورت جهادی و شبانه‌روز در این راستا میدان‌داری می‌کند و نماینده عالی دولت در استان همدان، نیز با تأسی از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و احمد وحیدی وزیر کشور، تمام توجه خود را به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی معطوف داشته و دارد.

این اطلاعیه می افزاید: برخی افراد با سوءاستفاده از موقعیت و با اغراض سیاسی اقدام به انجام مصاحبه‌هایی بدون اطلاعات صحیح در خصوص عدم انجام پروازهای حج امسال از فرودگاه همدان کرده‌اند که بدین‌وسیله از مردم فهیم استان درخواست دارد به شایعات و مصاحبه‌های تبلیغاتی که برای جذب آراء در انتخابات آتی انجام می‌شود، توجهی نکرده و اخبار و اطلاعات مورد نیاز را از مراجع رسمی دنبال کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی