استاندارهمدان: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی الزامی است

استاندار همدان تاکیدکرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی و حوزه‌های اخذ رأی الزامی است تا دوباره شرایط شکننده و بحرانی حاکم نشود.به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان همدان افزود: شیوع ویروس کرونا در بیشتر شهرهای استان همدان در جریان موج چهارم روند نزولی را پیموده است و ادامه این روند نزولی به تداوم رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های مصوب بستگی دارد.

استاندار همدان تاکید کرد: ویروس کرونا با همان شدت به صورت جهش‌یافته در جامعه وجود دارد بنابراین مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

شاهرخی با بیان اینکه دستورالعمل‌های فعالیت ستادهای انتخاباتی در ایام کرونا دریافت شده است اعلام کرد: با توجه به انجام انتخابات حداکثری، سلامت مردم خط قرمز و در اولویت است.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان برای برگزاری انتخابات در آمادگی کامل قرار دارد خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجهیز شعب اخذ رأی در جهت حفظ بهداشت شعب و سلامت رأی‌دهندگان اندیشیده شده است.

استاندار همدان اظهار داشت: شعب اخذ رأی در استان منطبق با شیوه نامه‌های تایید شده ستاد ملی مدیریت کرونا، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پیش‌رو را دارد.

شاهرخی با توصیه به اینکه مردم در ایام انتخابات پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند عنوان کرد: مردم نگرانی در رابطه با نکات بهداشتی شعبه‌های اخذ رای نداشته باشند.

وی افزایش شعبه‌های اخذ رأی به منظور جلوگیری از ازدحام را از تمهیدات لازم در جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا دانست و عنوان کرد: هدف اصلی انتخابات، حضور حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی است و کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان نظارت‌های جدی بر شعبه‌های اخذ رأی دارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی