فرماندار اسدآباد خبر داد:رقابت ۱۸۷۷ دانش‌آموز اسدآبادی در کنکور ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان اسدآباد از رقابت ۱۸۷۷ دانش آموز اسدآبادی در کنکور سال ۱۴۰۰خبر داد.

سعید کتابی  اظهار کرد: برای برگزاری کنکور سراسری امسال در شهرستان دو حوزه شامل دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی برای دانش‌آموزان خواهر  و حوزه دانشگاه پیام نور  برای دانش‌آموزان برادر  در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته‌جاری از نهم تا ۱۲ تیر ماه،  افزود: این آزمون برای شرکت‌کنندگان اسدآبادی در دو حوزه پیش‌بینی شده  در پنج  گروه آموزشی رشته هنر، ریاضی، علوم انسانی ، تجربی و زبان خارجه  برگزار خواهد شد.

کتابی  مطرح کرد: دانش‌آموزان اسدآبادی در این دو حوزه پیش‌بینی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و سازمان سنجش  به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: هماهنگی لازم با تمامی ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه مطلوب آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش‌آموزان اسدآبادی با فراغ بال و  اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت خواهند داشت و کنکور سراسری شهرستان به نحو احسن برگزار می‌شود و خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با برگزاری کنکور شهرستان وجود ندارد.

کتابی ادامه داد: از ۱۸۷۷ شرکت کننده در کنکور سراسری امسال شهرستان تعداد ۱۴۷۶ نفر را خواهران و ۴۰۱ نفر را دانش‌آموزان برادر تشکیل داده‌اند که بیشترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری شهرستان  از بین گروه آموزشی علوم‌تجربی با ۹۱۰ شرکت کننده خواهد بود .

وی تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری شهرستان در رشته هنر را ۱۰۱ نفر، رشته علوم ریاضی و فنی ۱۲۱ نفر، علوم انسانی ۷۰۷ نفر، تجربی ۹۱۰ نفر زبان خارجه ۱۵۹ نفر برشمرد و یاد آور شد: قبل از ورود دانش‌آموزان برای کنکور سراسری به حوزه‌های مورد نظر از آنان تب‌سنجی انجام خواهد گرفت و در صورت  مشاهده هرگونه موارد مشکوک، دانش‌آموزان مشکوک برای رقابت در آزمون سراسری به اتاق ایزوله برای آزمون هدایت شده و به صورت مجزا از دیگر دانش‌آموزان در اتاق ایزوله در آزمون شرکت خواهند کرد.

کتابی گفت: به نسبت کنکور سال گذشته تعداد افراد دانش‌آموز  شرکت‌کننده در کنکور سراسری  امسال شهرستان ۱۰۰ نفر افزایش  دارد.

گفتنی است ؛ ۱۲۴۴  نفر از رقابت‌کنندگان کنکور امسال شهرستان اسدآباد را دانش‌آموزان دختر و پسر کلاس دوازدهم تشکیل داده‌اند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی