بازدید معاون فرماندار از دستگاه های خدمت رسان و امدادی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تویسرکان حسن قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به همشهریان ومسافران وجهت هماهنگی های لازم صبح امروز از پایگاههای جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند
حسن قاسمی در حاشیه این باز دیدها لزوم آمادگی دستگاههای خدمات رسان در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و با اشاره به وضعیت ناپایدار شیوع کرونا گفت :وضعیت مقابله با کرونا شکننده است و بایدهمه کمک کنند تا با رعایت دستور العمل ها و پروتکل ها به وضعیت پایدار برسیم.
وی بر لزوم آمادگی کامل نیروها ، تجهیزات وامکانات دستگاهها بویژه ادارات خدمات رسان و امدادی اشاره داشته و خواستار برنامه ریزی و پیش بینی مسائل و مشکلات احتمالی و همچنین تعامل و همکاری کلیه دستگاهها در ایام نوروز با یکدیگر شد.







