جمعیت و خانواده از اولویت های مهم دولت سیزدهم است و شهرستان کبودراهنگ در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در استان پیشتاز است

┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
🔴جمعیت و خانواده از اولویت های مهم دولت سیزدهم است و شهرستان کبودراهنگ در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در استان پیشتاز است
⭕فرماندار شهرستان کبودراهنگ موضوع جمعیت و خانواده را از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم ارزیابی کرد و گفت: فرزندآوری و افزایش جمعیت باید محور تمام اقدامات شده و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
  🔻جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبووراهنگ به ریاست مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنک و سایر اعضا  در محل فرمانداری برگزار شد.
🔻مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت:در راستاهای اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)میباشد، در این شهرستان تعداد ۱۴۷۵ فقره تسهیلات فرزند آوری و۱۳۸۴ فقره تسهیلات  ازدواج توسط بانک های عامل پرداخت شده است که در استان پیشتاز میباشیم .
🔻فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان ارتباط تنگاتنگ‌ مسئولین با جوانان ،شناخت دغدغه های آنان ، بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است که برای تحقق این این امر مهم گروه مشاوران جوان فرمانداری تشکیل گردیده است.
🗓 شنبه دهم دی ماه۱۴۰۱
----------------------------------------------------
✳️ روابط عمومی #فرمانداری_شهرستان_کبودراهنگ
╭──┅═ঊঈঊঈ═┅──╮ 
       ⭕https://eitaa.com/khabarkabood
╰──┅═ঊঈঊঈ═┅──╯
╭──┅═ঊঈঊঈ═┅──╮ 
      ⭕ splus.ir/farmandarikaboodrahang110     ╰──┅═ঊঈঊঈ═┅──╯  

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی