اجتماع بزرگ بانوان مهدوی و فاطمی شهرستان کبودراهنگ

✅اجتماع بزرگ بانوان مهدوی و فاطمی شهرستان کبودراهنگ
🔸️اجتماع بزرگ بانوان مهدوی و فاطمی شهرستان کبودراهنگ در محکومیت تحرکات اخیر اغتشاشگران و ضد انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه ،مسلم غلامی فرماندار  ،مهدی سعادتمند معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،سرهنگ سوری فرمانده سپاه ناحیه،سرهنگ شکر ویسی فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ ،نیروهای نظامی و انتظامی ،خانواده معظم شهدا،بسیجیان ،روسای ادارات و بانوان مهدوی ،فاطمی و زینبی در عباسیه مسجد تکیه برگزار شد.
🔸️شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ با هدف پاسداری از فرهنگ حجاب و دیگر ارزش‌های دینی و انقلابی با تجمع در میدان امام خمینی(ره) و طی راهپیمایی در  مسیر خیابانهای شهید دستغیب وشهید مطهری در مسجد تکیه تجمع کردند.
🔸️ این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه آغاز وبعداز اجرای گروه سرود پایگاه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مسجد اعظم  با سخنرانی سردار سالار آبنوش جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا و بااجرای سرودزیبای سلام فرمانده به پایان رسید.
  📷عکاس:علی غفاری
⭕ سه شنبه ۲۶مهرماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی