غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گرانقدر کبودراهنگ به مناسبت هفته قوه قضاییه

✅غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گرانقدر کبودراهنگ به مناسبت هفته قوه قضاییه 
🔸️در این آیین معنوی که صبح امروز  برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه ،مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ ، نوروزی رئیس دادگستری ،محمودوند دادستان و قضات و کارکنان دادگستری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان  شرکت داشتند .
🔸️شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و عطر افشانی  مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند .
🔸️هفته اول تیرماه در جهت ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم مقام شامخ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور که در هفتم تیرماه 1360  به همراه 72 تن از یارانش بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید؛ به‌عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است.
📷عکاس:علی غفاری
⭕پنج شنبه۲تیر ماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی