فرماندار کبودراهنگ: دولت سیزدهم  از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری حمایت می‌کند

⭕فرماندار کبودراهنگ:
دولت سیزدهم  از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری حمایت می‌کند
✅مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در جلسه کمیته میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری حمایت می‌کند، گفت: شهرستان کبودراهنگ از قابلیت‌های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است و سرمایه گذاری در این بخش، زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می‌کند.
🔴جلسه کمیته میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی  به ریاست مسلم غلامی  فرماندار شهرستان کبودراهنگ و دیگر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
🔻 مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این جلسه اظهارداشت:شناسایی ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری و مراقبت و نگهداری اماکن و موقعیت های گردشگری از طریق دستگاه متولی حتما در دستور کار اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان قرار گیرد.
🔻فرماندار کبودراهنگ گفت:مبلغ ۱ میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان برای مرمت و بازسازی بازار قدیم شهر کبودراهنگ در کمیته برنامه ریزی اختصاص داده شده است.
🔻وی با توجه به اوقافی بودن بیشتر مغازه های بازار قدیمی از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خواست در خصوص مرمت و بازسازی بازار قدیمی کبودراهنگ که قدمت بالایی داردمساعدت لازم رادر این زمینه  انجام دهد.
🔻وی گفت :در مرکز شهر مکان گردشگری وجود ندارد و باید با مرمت و بازسازی مکانهای قدیمی و ایجاد موزه مردم شناسی  مکان های گردشگری برای بازدید مسافران و گردشگران ایجاد شود.
🔻غلامی تاکید کرد :در تالاب شیرین سو و روستای گردشگری اکنلو و روستاهای صنعتی ویان و کردآباد بخش گردشگری و بوم گردی بایستی ایجاد گرددکه با سرمایه گذاری در بخش گردشگری اشتغالزایی پایدار ایجاد میشود.
⭕۲۱آبان ماه۱۴۰۱
✳️ روابط عمومی #فرمانداری_شهرستان_کبودراهنگ
https://eitaa.com/khabarkabood               
⭕ splus.ir/farmandarikaboodrahang110       

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی