امام جمعه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ با صدور پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را گرامی داشتند

✅امام جمعه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ با صدور پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را گرامی داشتند.
🔸️متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
🔸️دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجائی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند، آنانی که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ، باصلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.
🔸️اينجانبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره دو اسوه و خدمتگزار دلسوز و صديق نظام، شهيدان رجايي و باهنر و تمامي شهداء و ايثارگران عرصه خدمت، فرا رسيدن هفته دولت و چهارم شهریور ماه روز کارمند را به تمامي مسؤلان متعهد و پر تلاش كشور ،استان همدان و مجموعه مديران و كاركنان پر تلاش و زحمتكش دستگاه هاي اجرايي شهرستان کبودراهنگ صميمانه تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق همگان را در خدمت به ملت و پيشبرد اهداف متعالي انقلاب اسلامي و دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی را از درگاه خداوندمتعال ودر ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)و با پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) مسئلت داریم.
🔸️نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ
🔸️مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ
🔸️۲ شهریور ماه ۱۴۰۱
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی