راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

⭕راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف شهرستان کبودراهنگ برگزار شد
🔴 راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور گسترده و پرشور مردم ، مسئولان،نیروهای نظامی ، انتظامی و  خانواده های معظم شهدا،ایثارگران ،بسیجیان،دانشجویان و دانش آموزان وخواهران با حجاب فاطمی در شهرها و بخش های  شهرستان کبودراهنگ برگزار شد و مردم فریاد ضد استکباری سر دادند.
🔻شهرها و روستاهای مختلف شهرستان کبودراهنگ امروز صحنه حضور مردمی بود که یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آل‌سعود و معاندان نظام سر دادند.
🔻با توجه به شرایط خاص کشور در هفته‌های اخیر و همچنین هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی  شاه چراغ شیراز، مراسم ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.
🔻مراسم راهپیمایی روز ۱۳  آبان در شهر کبودراهنگ از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و مسئولان ارشد شهرستان کبودراهنگ نیز هم‌قدم با مردم  در این مراسم شرکت کردند.
🔻جوانان، نوجوانان، کودکان، زنان و مردان همراه با هم، محکم و استوار در این راهپیمایی شرکت کردند و بر علیه استکبار و بدخواهان این نظام و انقلاب شعار دادند.
🔻از شعارهای مردم در این راهپیمایی می‌توان به «بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکا، عامل این جنایات آمریکاست آمریکا» و «حکومت آمریکا حکومت فاشیست است، کاخ سفید همیشه، حامی صهیونیسم است» اشاره کرد.
🔻از دیگر شعارهای این راهپیمایی می‌توان به «امروز روز ۱۳  آبان است، روز تصرف دژ شیطان است»، «امروز روز نصر جندالله است، یادآور هجرت روح الله است»، «شعار دانش‌آموز، مرگ بر آمریکا»، «شعار هر دانشجو، مرگ بر آمریکا» و «شعار هر ایرانی، مرگ بر آمریکا» اشاره کرد.
🔻حضور نوجوانان دختر و پسر دهه هشتاد، مادران همراه به کودکان و نوزادان، سالمندان با وسائل توان‌بخشی در راهپیمایی ۱۳ آبان جلوه خاصی به این مراسم داده بود.
🔻مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳ شهر و همچنین در روستاهای پرجمعیت شهرستان‌ کبودراهنگ، با شکوه خاصی برگزار شد.
🔻در پایان مراسم راهپیمایب در میدان امام حسین(ع)پرچم آمریکا و اسرائیل باسردادن  شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد.
⭕۱۳آبان ماه۱۴۰۱
✳️ روابط عمومی #فرمانداری_شهرستان_کبودراهنگ
https://eitaa.com/khabarkabood               
⭕ splus.ir/farmandarikaboodrahang110       

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی