-
عباس صادقی پوريانی
مديرکل برنامه ريزی،نوسازی و تحول اداری1. هماهنگی و انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان 2. هماهنگی و انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کارگروه توسعه مدیریت استانداری 3. بررسی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای با توجه به طرح ها و برنامه های مربوط به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان 4.برنامه ریزی در خصوص پیاده سازی فرآیند تخصیص منابع ، طبقه بندی هزینه ها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته (تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه) 5. تهیه ، سنجش و تنظیم گزارش های لازم از نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح ها و برنامه های استانداری 6. تنظیم موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامه ها پس از وصول ابلاغ اعتبار مصوب و پیگیری در تحصیل تخصیص ها 7. نظارت بر بودجه عملیاتی و ارزشیابی عملکرد بودجه استانداری و واحدهای تابعه 8.هماهنگی و انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کمیته بررسی نظام پیشنهادات استانداری و واحدهای تابعه 9. انجام کلیه امور مرتبط با تشکیلات استانداری و واحدهای سازمانی تابعه با هماهنگی واحد تخصصی ذیربط وزارت کشور 10. پیگیری و نظارت بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری اعم از برنامه ها ، دستورالعمل ها و بخشنامه ها و مصوبات شورای عالی اداری در استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه 11.نظارت عالیه بر تحقق برنامه اصلاح نظام اداری در استان 12. انجام برنامه ریزی لازم جهت مستند سازی و اصلاح بهبود فرایندهای انجام کار در استانداری و واحدهای تابعه 13. نیازسنجی و برنامه ریزی های لازم در جهت توانمندسازی ، بهبود عملکرد و افزایش بهره وری کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با هدف دستیابی به تعالی سازمانی 14. مطالعه و بررسی مستمر سازمان و وظایف دستگاه ، مستندسازی فرایندهای انجام کار به منظور تقسیم وظایف واحدها و تدوین راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روش های انجام کار در سطح استانداری 15.تهیه و تنظیم دستورالعمل های روش انجام کار در بخشهای مختلف عمومی و تخصصی استانداری و واحدهای تابعه به منظور بهبود روشها و تسریع در انجام امور با همکاری واحدهای ذیربط 16. نیازسنجی آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی مربوط به استانداری و واحدهای سازمانی تابعه بر اساس سیاست ها ، خط مشی ها و برنامه های مصوب مراجع ذیربط 17. تهیه ، تنظیم و اجرای برنامه های آموزشی سالانه و آموزش های کوتاه مدت برای مدیران و کارکنان استانداری و واحدهای سازمانی تابعه 18.نظارت بر حسن اجرا و ارزشیابی عملکرد دوره های آموزشی استانداری و واحدهای تابعه 19. انجام امور مربوط به صدور گواهینامه دوره های آموزشی کوتاه مدت مصوب مراجع ذیصلاح مربوط به استانداری و واحدهای تابعه و وابسته در چارچوب قوانین و مقررات مربوط 20. تنظیم شناسنامه آموزشی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و وابسته 21. پیشنهاد انجام کلیه امور پژوهشی مطالعاتی استانداری و واحدهای تابعه اعم از تعیین اولویت های نیازهای پژوهشی و ارایه آن به دبیرخانه کارگروه پژوهش و فناوری اطلاعات 22. استقرار نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه 23.برنامه ریزی در جهت پیاده سازی نظام پیشنهادات استانداری و واحدهای تابعه
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1. هماهنگی و انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان 2. هماهنگی و انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کارگروه توسعه مدیریت استانداری 3. بررسی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای با توجه به طرح ها و برنامه های مربوط به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان 4.برنامه ریزی در خصوص پیاده سازی فرآیند تخصیص منابع ، طبقه بندی هزینه ها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته (تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه) 5. تهیه ، سنجش و تنظیم گزارش های لازم از نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح ها و برنامه های استانداری 6. تنظیم موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامه ها پس از وصول ابلاغ اعتبار مصوب و پیگیری در تحصیل تخصیص ها 7. نظارت بر بودجه عملیاتی و ارزشیابی عملکرد بودجه استانداری و واحدهای تابعه 8.هماهنگی و انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کمیته بررسی نظام پیشنهادات استانداری و واحدهای تابعه 9. انجام کلیه امور مرتبط با تشکیلات استانداری و واحدهای سازمانی تابعه با هماهنگی واحد تخصصی ذیربط وزارت کشور 10. پیگیری و نظارت بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری اعم از برنامه ها ، دستورالعمل ها و بخشنامه ها و مصوبات شورای عالی اداری در استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه 11.نظارت عالیه بر تحقق برنامه اصلاح نظام اداری در استان 12. انجام برنامه ریزی لازم جهت مستند سازی و اصلاح بهبود فرایندهای انجام کار در استانداری و واحدهای تابعه 13. نیازسنجی و برنامه ریزی های لازم در جهت توانمندسازی ، بهبود عملکرد و افزایش بهره وری کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با هدف دستیابی به تعالی سازمانی 14. مطالعه و بررسی مستمر سازمان و وظایف دستگاه ، مستندسازی فرایندهای انجام کار به منظور تقسیم وظایف واحدها و تدوین راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روش های انجام کار در سطح استانداری 15.تهیه و تنظیم دستورالعمل های روش انجام کار در بخشهای مختلف عمومی و تخصصی استانداری و واحدهای تابعه به منظور بهبود روشها و تسریع در انجام امور با همکاری واحدهای ذیربط 16. نیازسنجی آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی مربوط به استانداری و واحدهای سازمانی تابعه بر اساس سیاست ها ، خط مشی ها و برنامه های مصوب مراجع ذیربط 17. تهیه ، تنظیم و اجرای برنامه های آموزشی سالانه و آموزش های کوتاه مدت برای مدیران و کارکنان استانداری و واحدهای سازمانی تابعه 18.نظارت بر حسن اجرا و ارزشیابی عملکرد دوره های آموزشی استانداری و واحدهای تابعه 19. انجام امور مربوط به صدور گواهینامه دوره های آموزشی کوتاه مدت مصوب مراجع ذیصلاح مربوط به استانداری و واحدهای تابعه و وابسته در چارچوب قوانین و مقررات مربوط 20. تنظیم شناسنامه آموزشی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه و وابسته 21. پیشنهاد انجام کلیه امور پژوهشی مطالعاتی استانداری و واحدهای تابعه اعم از تعیین اولویت های نیازهای پژوهشی و ارایه آن به دبیرخانه کارگروه پژوهش و فناوری اطلاعات 22. استقرار نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه 23.برنامه ریزی در جهت پیاده سازی نظام پیشنهادات استانداری و واحدهای تابعه</p>-
امير عباس دزفوليان
معاون برنامهريزی، نوسازی و تحول اداری
وظایف پست /شغل 1- هماهنگی و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان. 2- هماهنگی و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبیرخانه كارگروه توسعه مدیریت استانداری. 3- هماهنگی و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبیرخانه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی. 4- هماهنگی و نظارت بر انجام كلیه امور مرتبط با دبیرخانه كمیته بررسی نظام پیشنهادهای استانداری و واحدهای تابعه. 5- انجام هماهنگیهای لازم به منظور اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری اعم از برنامهها، دستورالعملها و بخشنامهها و مصوبات شورای عالی اداری در استانداری، فرمانداریها و بخشداریهای تابعه. 6- انجام هماهنگیهای لازم به منظور استقرار نظام بهرهوری استانداری. 7- برنامهریزی و نظارت بر امور مرتبط با تشكیلات استانداری و واحدهای تابعه با هماهنگی واحد تخصصی ذیربط وزارت كشور. 8- رصد مستمر فعالیتهای سازمان در بعد وظایف دستگاه، مستندسازی فرایندهای انجامکار به منظور تدوین راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روشهای انجامکار و تقسیم درست وظایف واحدها در سطح استانداری و واحدهای تابعه. 9- نظارت بر اجرای صحیح دستورالعملها و روشهای انجامكار در بخشهای مختلف عمومی و تخصصی استانداری و واحدهای تابعه و دستگاههای اجرایی استان، به منظور بهبود روشها و تسریع در انجام امور با همكاری واحدهای ذیربط. 10- نظارت بر اجرای صحیح فرآیند تخصیص منابع، طبقهبندی هزینهها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته مرتبط با طرحها و برنامهها و در تطبیق با بودجه عملیاتی و سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 11- پیگیری تهیه و تنظیم موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامهها پس از وصول ابلاغ اعتبار مصوب و تحصیل تخصیصها. 12- ایجاد هماهنگی لازم بین بودجههای پیشنهادی واحدها با برنامههای مصوب و نظام بودجهریزی عملیاتی و ارزشیابی عملكرد بودجه استانداری و واحدهای تابعه. 13- ارائه مشاوره به مدیركل. 14- سازماندهی فعالیتهای مربوط به تقسیم كار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت ها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای كلیه امور و ارائه راهنمایی های لازم در موارد ضروری. 15- مطالعه و بررسی قوانین ومقررات، ارائه گزارشهای لازم، بیان نظرات كارشناسی، شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 16- تقسیم كار و نظارت برانجام وظایف محوله به كاركنان و ارائه راهنمایی های لازم به آنان. 17- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر در صورت عدم حضور ایشان<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;"><br>وظایف پست /شغل 1- هماهنگی و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان. 2- هماهنگی و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبیرخانه كارگروه توسعه مدیریت استانداری. 3- هماهنگی و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبیرخانه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی. 4- هماهنگی و نظارت بر انجام كلیه امور مرتبط با دبیرخانه كمیته بررسی نظام پیشنهادهای استانداری و واحدهای تابعه. 5- انجام هماهنگیهای لازم به منظور اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری اعم از برنامهها، دستورالعملها و بخشنامهها و مصوبات شورای عالی اداری در استانداری، فرمانداریها و بخشداریهای تابعه. 6- انجام هماهنگیهای لازم به منظور استقرار نظام بهرهوری استانداری. 7- برنامهریزی و نظارت بر امور مرتبط با تشكیلات استانداری و واحدهای تابعه با هماهنگی واحد تخصصی ذیربط وزارت كشور. 8- رصد مستمر فعالیتهای سازمان در بعد وظایف دستگاه، مستندسازی فرایندهای انجامکار به منظور تدوین راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روشهای انجامکار و تقسیم درست وظایف واحدها در سطح استانداری و واحدهای تابعه. 9- نظارت بر اجرای صحیح دستورالعملها و روشهای انجامكار در بخشهای مختلف عمومی و تخصصی استانداری و واحدهای تابعه و دستگاههای اجرایی استان، به منظور بهبود روشها و تسریع در انجام امور با همكاری واحدهای ذیربط. 10- نظارت بر اجرای صحیح فرآیند تخصیص منابع، طبقهبندی هزینهها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته مرتبط با طرحها و برنامهها و در تطبیق با بودجه عملیاتی و سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 11- پیگیری تهیه و تنظیم موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامهها پس از وصول ابلاغ اعتبار مصوب و تحصیل تخصیصها. 12- ایجاد هماهنگی لازم بین بودجههای پیشنهادی واحدها با برنامههای مصوب و نظام بودجهریزی عملیاتی و ارزشیابی عملكرد بودجه استانداری و واحدهای تابعه. 13- ارائه مشاوره به مدیركل. 14- سازماندهی فعالیتهای مربوط به تقسیم كار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت ها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای كلیه امور و ارائه راهنمایی های لازم در موارد ضروری. 15- مطالعه و بررسی قوانین ومقررات، ارائه گزارشهای لازم، بیان نظرات كارشناسی، شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 16- تقسیم كار و نظارت برانجام وظایف محوله به كاركنان و ارائه راهنمایی های لازم به آنان. 17- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر در صورت عدم حضور ایشان</p>-
اقبال پور
رييس گروه برنامهريزی و بودجه1- پیگیری كلیه امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان. 2- مکاتبه، پیگیری و اخذ نظر مدیران مختلف به منظور تهیه برنامه پیشنهادی برای برگزاری جلسات شورای اداری. 3- انجام بررسیهای لازم جهت احصای فعالیتها و خدمات قابل واگذاری به بخش غیردولتی از طریق کمیتهها و کارگروههای ذیربط در استانداری. 4- انجام بررسیهای لازم جهت احصای وظایف و اختیارات قابل واگذاری به سطوح استانی و شهرستانی استانداری و واحدهای تابعه. 5- پیگیری در راستای تهیه و تدوین برنامهها، فعالیتها و اهداف کمی و کیفی واحدهای تابعه در راستای ماموریت و خط مشیهای ابلاغی وزارت کشور. 6- پیگیری و نظارت لازم برای تطبیق برنامهها با اعتبارات مصوب و تعیین نیازهای واقعی اعم از اعتبارات هزینهای و تملك داراییهای سرمایهای استانداری و واحدهای تابعه. 7- پیگیری و نظارت بر پیادهسازی فرآیند تخصیص منابع، طبقهبندی هزینهها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته در هنگام تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 8- پیگیری و نظارت بر نحوه اجراء و میزان پیشرفت طرح ها و برنامههای استانداری و واحدهای تابعه. 9- بررسی و ارزیابی منابع اعتباری و مالی استانداری و ارائه گزارشهای لازم برای برنامهریزیهای آتی. 10- اعمال نظارت بر طرحهای تملك داراییهای سرمایهای استانداری و واحدهای تابعه. 11- پیگیری و نظارت بر امور مربوط به بودجهریزی عملیاتی استانداری و واحدهای تابعه. 12- ارزیابی عملكرد در حوزه بودجه استانداری و واحدهای تابعه بر اساس بودجه عملیاتی و نظارت بر حسن هزینه كرد اعتبارات. 13- پیشنهاد وضع یا تجدید نظر در قوانین و مقررات و تبصرههای بودجه در جهت رفع مسایل و مشكلات اجرایی. 14- تهیه گزارشهای درخواستی و اطلاعات مرتبط با امور برنامهریزی و بودجه. 15- پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی استانداری، فرمانداریها و بخشداریها. 16- تقسیم وظایف و ارجاع امور بین كاركنان و نظارت بر حسن اجرا. 17- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 18- انجام سایر امور محوله وفق مقررات
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1- پیگیری كلیه امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان. 2- مکاتبه، پیگیری و اخذ نظر مدیران مختلف به منظور تهیه برنامه پیشنهادی برای برگزاری جلسات شورای اداری. 3- انجام بررسیهای لازم جهت احصای فعالیتها و خدمات قابل واگذاری به بخش غیردولتی از طریق کمیتهها و کارگروههای ذیربط در استانداری. 4- انجام بررسیهای لازم جهت احصای وظایف و اختیارات قابل واگذاری به سطوح استانی و شهرستانی استانداری و واحدهای تابعه. 5- پیگیری در راستای تهیه و تدوین برنامهها، فعالیتها و اهداف کمی و کیفی واحدهای تابعه در راستای ماموریت و خط مشیهای ابلاغی وزارت کشور. 6- پیگیری و نظارت لازم برای تطبیق برنامهها با اعتبارات مصوب و تعیین نیازهای واقعی اعم از اعتبارات هزینهای و تملك داراییهای سرمایهای استانداری و واحدهای تابعه. 7- پیگیری و نظارت بر پیادهسازی فرآیند تخصیص منابع، طبقهبندی هزینهها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته در هنگام تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 8- پیگیری و نظارت بر نحوه اجراء و میزان پیشرفت طرح ها و برنامههای استانداری و واحدهای تابعه. 9- بررسی و ارزیابی منابع اعتباری و مالی استانداری و ارائه گزارشهای لازم برای برنامهریزیهای آتی. 10- اعمال نظارت بر طرحهای تملك داراییهای سرمایهای استانداری و واحدهای تابعه. 11- پیگیری و نظارت بر امور مربوط به بودجهریزی عملیاتی استانداری و واحدهای تابعه. 12- ارزیابی عملكرد در حوزه بودجه استانداری و واحدهای تابعه بر اساس بودجه عملیاتی و نظارت بر حسن هزینه كرد اعتبارات. 13- پیشنهاد وضع یا تجدید نظر در قوانین و مقررات و تبصرههای بودجه در جهت رفع مسایل و مشكلات اجرایی. 14- تهیه گزارشهای درخواستی و اطلاعات مرتبط با امور برنامهریزی و بودجه. 15- پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی استانداری، فرمانداریها و بخشداریها. 16- تقسیم وظایف و ارجاع امور بین كاركنان و نظارت بر حسن اجرا. 17- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 18- انجام سایر امور محوله وفق مقررات</p>-
قاسم سيفي
کارشناس برنامهريزی
1- همکاری در انجام امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان. 2- تهیه و تدوین برنامه ها، فعالیت ها و اهداف کمی و کیفی واحدهای تابعه در راستای ماموریت و خط مشی های ابلاغی وزارت کشور. 3- گردآوری، سازماندهی، ذخیره و نشر اطلاعات در اشکال گوناگون خواسته شده با استفاده از نرم افزارهای لازم. 4- تجزیه و تحلیل برنامهها و طرحهای پیشنهادی واحدهای مختلف استانداری در انطباق با تفکر استراتژیک سازمان و مبتی بر اسناد بالادستی. 5- پیگیری و تهیه و تدوین گزارش های لازم از نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح ها و برنامههای استانداری و واحد های تابعه. 6- تهیه و تنظیم و جمع آوری آمار در خصوص فعالیت ها و پروژه های استانداری و واحدهای تابعه، در راستای وظایف دفتر. 7- ایجاد هماهنگی لازم بین برنامه های پیشنهادی واحدها با بودجه مصوب. 8- پیگیری و انجام امور مربوط به فرآیند تخصیص منابع، طبقه بندی هزینه ها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته با توجه به برنامههای پیشنهادی واحدها. 9- بررسی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات هزینهای و تملك داراییهای سرمایهای، با توجه به طرحها و برنامهها. 10- انجام امور مربوط به تهیه و تدوین و اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی سالانه استانداری، فرمانداریها و بخشداریها. 11- پیگیری دستورالعملها و مصوبات مرتبط با امور برنامهریزی، آمایش سرزمین و آمار و اطلاعات و پایش توسعه استان و داشبورد مدیریتی. 12- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و آشنایی با بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط شرح وظایف دفتر. 13- بررسی، مطالعه و اظهار نظر کارشناسی در خصوص طراحی، راهبری و نحوه استقرار مدلهای پشتیبان مانند نظام های توسعه نظم و انضباط اداری و مالی، كنترل پروژه، كنترل اهداف، نظام های شراكت (برون سپاری، خصوصیسازی، پیمانكاری، خرید خدمت و ...) در استانداری. 14- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 15- انجام سایر امور محوله وفق مقررات<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;"><br>1- همکاری در انجام امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان. 2- تهیه و تدوین برنامه ها، فعالیت ها و اهداف کمی و کیفی واحدهای تابعه در راستای ماموریت و خط مشی های ابلاغی وزارت کشور. 3- گردآوری، سازماندهی، ذخیره و نشر اطلاعات در اشکال گوناگون خواسته شده با استفاده از نرم افزارهای لازم. 4- تجزیه و تحلیل برنامهها و طرحهای پیشنهادی واحدهای مختلف استانداری در انطباق با تفکر استراتژیک سازمان و مبتی بر اسناد بالادستی. 5- پیگیری و تهیه و تدوین گزارش های لازم از نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح ها و برنامههای استانداری و واحد های تابعه. 6- تهیه و تنظیم و جمع آوری آمار در خصوص فعالیت ها و پروژه های استانداری و واحدهای تابعه، در راستای وظایف دفتر. 7- ایجاد هماهنگی لازم بین برنامه های پیشنهادی واحدها با بودجه مصوب. 8- پیگیری و انجام امور مربوط به فرآیند تخصیص منابع، طبقه بندی هزینه ها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته با توجه به برنامههای پیشنهادی واحدها. 9- بررسی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات هزینهای و تملك داراییهای سرمایهای، با توجه به طرحها و برنامهها. 10- انجام امور مربوط به تهیه و تدوین و اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی سالانه استانداری، فرمانداریها و بخشداریها. 11- پیگیری دستورالعملها و مصوبات مرتبط با امور برنامهریزی، آمایش سرزمین و آمار و اطلاعات و پایش توسعه استان و داشبورد مدیریتی. 12- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و آشنایی با بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط شرح وظایف دفتر. 13- بررسی، مطالعه و اظهار نظر کارشناسی در خصوص طراحی، راهبری و نحوه استقرار مدلهای پشتیبان مانند نظام های توسعه نظم و انضباط اداری و مالی، كنترل پروژه، كنترل اهداف، نظام های شراكت (برون سپاری، خصوصیسازی، پیمانكاری، خرید خدمت و ...) در استانداری. 14- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 15- انجام سایر امور محوله وفق مقررات</p>-
زهره سيفی زارعی
کارشناس بهره وری و تحول اداری1- مکاتبه، پیگیری و اخذ نظر اعضای کارگروه توسعه مدیریت استانداری به منظور تهیه برنامه پیشنهادی و دستور کار برگزاری جلسات. 2- تهیه گزارش، مستندسازی و پیگیری مصوبات كارگروه توسعه مدیریت استانداری. 3- بررسی و پیگیری و انجام كلیه امور مرتبط با دبیرخانه كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی. 4- مکاتبه، پیگیری و اخذ نظر اعضای كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوریهای مدیریتی و دفاتر ستادی و واحدهای تابعه استانداری به منظور تهیه برنامه پیشنهادی و دستور کار برگزاری جلسات. 5- تهیه گزارش، مستندسازی و پیگیری مصوبات كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی. 6- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری از اجرای برنامههای تحول اداری و میزان تحقق اهداف آن، برای طرح در کارگروه توسعه مدیریت استانداری. 7- مطالعه و پیشنهاد طرح ها و برنامههای خاص اصلاحات نظام اداری در چارچوب سیاستها و خطمشیهای ابلاغی به مقام مافوق. 8- انجام امور مربوط به تهیه برنامه جامع اصلاح نظام اداری استانداری، فرمانداریها و بخشداریها منطبق با نقشه راه اصلاح نظام اداری. 9- انجام مکاتبات لازم برای تهیه گزارش از وضعیت اجرای برنامه اصلاح نظام اداری در استان. 10- انجام امور مربوط به دبیرخانه نظام پیشنهادهای استانداری و واحدهای تابعه. 11- انجام فرایند دریافت، ثبت، رسیدگی و پذیرش یا رد پیشنهادها و پاسخ دادن به پیشنهاد دهندگان. 12- ارجاع طرحهای پیشنهادی به افراد یا گروههای كارشناسی از طریق دبیرخانه نظام پیشنهادها در صورت لزوم. 13- ابلاغ مصوبات كمیته بررسی نظام پیشنهادها و پیگیری اجرای پیشنهادهای پذیرفته شده در کمیته. 14- مطالعه، بررسی و پیشنهاد برنامههای لازم برای ارتقاء بهرهوری استانداری، فرمانداریها و بخشداریها. 15- مطالعه و تعیین شاخصهای بهرهوری و اندازهگیری آنها در استانداری و واحدهای تابعه و اجرای طرحهای ارتقای بهرهوری مبتنی بر شاخصهای مذکور. 16- تحلیل نتایج گزارش عملكرد سالیانه شاخصهای بهرهوری. 17- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 18- انجام سایر امور محوله وفق مقررات.
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1- مکاتبه، پیگیری و اخذ نظر اعضای کارگروه توسعه مدیریت استانداری به منظور تهیه برنامه پیشنهادی و دستور کار برگزاری جلسات. 2- تهیه گزارش، مستندسازی و پیگیری مصوبات كارگروه توسعه مدیریت استانداری. 3- بررسی و پیگیری و انجام كلیه امور مرتبط با دبیرخانه كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی. 4- مکاتبه، پیگیری و اخذ نظر اعضای كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوریهای مدیریتی و دفاتر ستادی و واحدهای تابعه استانداری به منظور تهیه برنامه پیشنهادی و دستور کار برگزاری جلسات. 5- تهیه گزارش، مستندسازی و پیگیری مصوبات كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی. 6- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری از اجرای برنامههای تحول اداری و میزان تحقق اهداف آن، برای طرح در کارگروه توسعه مدیریت استانداری. 7- مطالعه و پیشنهاد طرح ها و برنامههای خاص اصلاحات نظام اداری در چارچوب سیاستها و خطمشیهای ابلاغی به مقام مافوق. 8- انجام امور مربوط به تهیه برنامه جامع اصلاح نظام اداری استانداری، فرمانداریها و بخشداریها منطبق با نقشه راه اصلاح نظام اداری. 9- انجام مکاتبات لازم برای تهیه گزارش از وضعیت اجرای برنامه اصلاح نظام اداری در استان. 10- انجام امور مربوط به دبیرخانه نظام پیشنهادهای استانداری و واحدهای تابعه. 11- انجام فرایند دریافت، ثبت، رسیدگی و پذیرش یا رد پیشنهادها و پاسخ دادن به پیشنهاد دهندگان. 12- ارجاع طرحهای پیشنهادی به افراد یا گروههای كارشناسی از طریق دبیرخانه نظام پیشنهادها در صورت لزوم. 13- ابلاغ مصوبات كمیته بررسی نظام پیشنهادها و پیگیری اجرای پیشنهادهای پذیرفته شده در کمیته. 14- مطالعه، بررسی و پیشنهاد برنامههای لازم برای ارتقاء بهرهوری استانداری، فرمانداریها و بخشداریها. 15- مطالعه و تعیین شاخصهای بهرهوری و اندازهگیری آنها در استانداری و واحدهای تابعه و اجرای طرحهای ارتقای بهرهوری مبتنی بر شاخصهای مذکور. 16- تحلیل نتایج گزارش عملكرد سالیانه شاخصهای بهرهوری. 17- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 18- انجام سایر امور محوله وفق مقررات.</p>-
کارشناس
کارشناس تشکيلات1- مطالعه مبانی قانونی، اهداف و تکالیف اساسی استانداری و واحدهای تابعه و بررسی، گردآوری اطلاعات به منظور ارائه پیشنهادهای اصلاحی در زمینه ادغام، تفکیک یا انجام تغییرات ساختاری و ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه اصلاح ساختار تشکیلاتی. 2- پیگیری امور مربوط به دبیرخانه شورای برنامهریزی و توسعه استان با توجه به طرح ها و برنامه های تنظیمی استانداری و واحدهای تابعه. 3- بررسی مجموعه اهداف، وظایف و پست های سازمانی استانداری و واحدهای تابعه و تهیه گزارشهای مورد نیاز. 4- بررسی تغییرات و اصلاحات ساختار سازمانی دستگاه در سقف پستهای سازمانی مصوب و بر اساس ضوابط و معیارهای تشکیلاتی. 5- انجام بررسی و اقدام در زمینه تبدیل پستهای ثابت به پستهای موقت سازمانی و بالعکس مربوط به استانداری و واحدهای تابعه. 6- انجام اقدامات لازم در خصوص ایجاد پستهای سازمانی با نام طبق ضوابط اعلام شده مربوط به استانداری و واحدهای تابعه. 7- بررسی درخواستهای واحدهای مختلف استانداری در زمینه اصلاح ساختار تشکیلاتی و انجام اقدامات مقتضی. 8- اظهار نظر کارشناسی در واگذاری امور عمومی، خدماتی و پشتیبانی به بخش غیردولتی و پیگیری حذف پستهای مربوط به فعالیتهای مذکور. 9- انجام بررسی و اقدام در جهت به روز رسانی شرح وظایف پستهای سازمانی و ساختار تشکیلاتی استانداری و فرمانداریها از طریق دفتر تشکیلات و بهبود روشهای وزارت کشور. 10- بررسی و پیگیری امور مرتبط با دبیرخانه كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی در راستای شرح وظیفه. 11- مطالعه و پیشنهاد برنامههای تشویقی و زمینهسازی آموزشی در راستای برانگیختن کارکنان به ارائه پیشنهادهای تحول آفرین. 12- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 13- انجام سایر امور محوله وفق مقررات
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1- مطالعه مبانی قانونی، اهداف و تکالیف اساسی استانداری و واحدهای تابعه و بررسی، گردآوری اطلاعات به منظور ارائه پیشنهادهای اصلاحی در زمینه ادغام، تفکیک یا انجام تغییرات ساختاری و ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه اصلاح ساختار تشکیلاتی. 2- پیگیری امور مربوط به دبیرخانه شورای برنامهریزی و توسعه استان با توجه به طرح ها و برنامه های تنظیمی استانداری و واحدهای تابعه. 3- بررسی مجموعه اهداف، وظایف و پست های سازمانی استانداری و واحدهای تابعه و تهیه گزارشهای مورد نیاز. 4- بررسی تغییرات و اصلاحات ساختار سازمانی دستگاه در سقف پستهای سازمانی مصوب و بر اساس ضوابط و معیارهای تشکیلاتی. 5- انجام بررسی و اقدام در زمینه تبدیل پستهای ثابت به پستهای موقت سازمانی و بالعکس مربوط به استانداری و واحدهای تابعه. 6- انجام اقدامات لازم در خصوص ایجاد پستهای سازمانی با نام طبق ضوابط اعلام شده مربوط به استانداری و واحدهای تابعه. 7- بررسی درخواستهای واحدهای مختلف استانداری در زمینه اصلاح ساختار تشکیلاتی و انجام اقدامات مقتضی. 8- اظهار نظر کارشناسی در واگذاری امور عمومی، خدماتی و پشتیبانی به بخش غیردولتی و پیگیری حذف پستهای مربوط به فعالیتهای مذکور. 9- انجام بررسی و اقدام در جهت به روز رسانی شرح وظایف پستهای سازمانی و ساختار تشکیلاتی استانداری و فرمانداریها از طریق دفتر تشکیلات و بهبود روشهای وزارت کشور. 10- بررسی و پیگیری امور مرتبط با دبیرخانه كمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری های مدیریتی در راستای شرح وظیفه. 11- مطالعه و پیشنهاد برنامههای تشویقی و زمینهسازی آموزشی در راستای برانگیختن کارکنان به ارائه پیشنهادهای تحول آفرین. 12- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 13- انجام سایر امور محوله وفق مقررات</p>-
کارشناس بودجه
کارشناس بودجه
1- مطالعه و شناخت سیاستها و نیازهای واقعی استانداری و واحدهای تابعه در انجام ماموریتهای سازمانی و ارائه بودجه پیشنهادی بر اساس طرحها و برنامهها و اعتبارات درخواستی واحدها. 2- پیگیری ایجاد هماهنگی بین بودجه پیشنهادی و طرحها و برنامه های مصوب استانداری و واحدهای تابعه. 3- بررسی اعتبارات هزینه ای درخواستی واحدها و ارائه نظر کارشناسی و لحاظ در بودجه پیشنهادی. 4- تطبیق و رسیدگی به اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات جاری و عمرانی به منظور رعایت سیاستهای ابلاغی و مصوب. 5- پیگیری و انجام امور مربوط به فرآیند تخصیص منابع، طبقهبندی هزینهها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته در هنگام تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 6- مطالعه و ارزیابی منابع اعتباری و مالی استانداری و واحدهای تابعه و ارائه گزارشهای لازم برای برنامهریزیهای آتی. 7- تجزیه و تحلیل و ارایه خلاصه اطلاعات مالی و گزارش های نهایی بودجه به مقام مافوق. 8- تکمیل فرم های پیشنهاد و تنظیم بودجه هزینه ای با نظارت مقام مافوق. 9- تنظیم پیش نویس موافقتنامه های هزینه، تملک داراییهای سرمایه ای و سایر موارد مشابه. 10- انجام کلیه امور مربوط به تنظیم و مبادله موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامه ها، طرح ها، پروژه ها و فصول. 11- پیگیری تخصیص اعتبارات هزینه ای و ابلاغ آن به فرمانداریها و اداره کل اداری و مالی جهت اجرا. 12- جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای. 13- گردآوری اطلاعات و تکمیل سامانه بودجهریزی عملیاتی. 14- تهیه گزارش های لازم از نحوه اجرای بودجهریزی عملیاتی و تبیین مسایل و مشکلات اجرایی مربوطه. 15- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 16- انجام سایر امور محوله وفق مقررات<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;"><br>1- مطالعه و شناخت سیاستها و نیازهای واقعی استانداری و واحدهای تابعه در انجام ماموریتهای سازمانی و ارائه بودجه پیشنهادی بر اساس طرحها و برنامهها و اعتبارات درخواستی واحدها. 2- پیگیری ایجاد هماهنگی بین بودجه پیشنهادی و طرحها و برنامه های مصوب استانداری و واحدهای تابعه. 3- بررسی اعتبارات هزینه ای درخواستی واحدها و ارائه نظر کارشناسی و لحاظ در بودجه پیشنهادی. 4- تطبیق و رسیدگی به اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات جاری و عمرانی به منظور رعایت سیاستهای ابلاغی و مصوب. 5- پیگیری و انجام امور مربوط به فرآیند تخصیص منابع، طبقهبندی هزینهها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته در هنگام تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 6- مطالعه و ارزیابی منابع اعتباری و مالی استانداری و واحدهای تابعه و ارائه گزارشهای لازم برای برنامهریزیهای آتی. 7- تجزیه و تحلیل و ارایه خلاصه اطلاعات مالی و گزارش های نهایی بودجه به مقام مافوق. 8- تکمیل فرم های پیشنهاد و تنظیم بودجه هزینه ای با نظارت مقام مافوق. 9- تنظیم پیش نویس موافقتنامه های هزینه، تملک داراییهای سرمایه ای و سایر موارد مشابه. 10- انجام کلیه امور مربوط به تنظیم و مبادله موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامه ها، طرح ها، پروژه ها و فصول. 11- پیگیری تخصیص اعتبارات هزینه ای و ابلاغ آن به فرمانداریها و اداره کل اداری و مالی جهت اجرا. 12- جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای. 13- گردآوری اطلاعات و تکمیل سامانه بودجهریزی عملیاتی. 14- تهیه گزارش های لازم از نحوه اجرای بودجهریزی عملیاتی و تبیین مسایل و مشکلات اجرایی مربوطه. 15- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 16- انجام سایر امور محوله وفق مقررات</p>-
کارشناس
کارشناس بهبود روشها و فرآيندها
1- شناسایی سیستم ها و روشهای نوین سازمانی مرتبط با فعالیتهای استانداری و واحدهای تابعه و پیگیری برای اخذ تاییدیه لازم برای پیادهسازی آنها در مجموعه. 2- مطالعه وظایف استانداری و احصاء خدمات دفاتر ستادی و واحدهای تابعه استانداری و بررسی تناسب و ارتباط آنها با ماموریت و اهداف دستگاه و اسناد بالادستی. 3- مستندسازی فرآیندهای انجام کار و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای بهبود روش و اصلاح فرایندهای انجام کار در سطح استانداری و واحدهای تابعه و ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی. 4- بررسی سیستم ها و روشهای انجام کار، فرایندهای سازمانی و ثبت گردش کار و نحوه انجام عملیات واحدهای ستادی و اجرایی به منظور بهینهسازی سیستم ها و بهبود روشهای انجام کار. 5- عارضه یابی، بازنگری و مهندسی مجدد فرآیندهای کاری استانداری و واحدهای تابعه به صورت دورهای و مستمر. 6- شناسایی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف روشهای اجرائی و تهیه گزارش لازم به مقام مافوق. 7- پیگیری در خصوص تدوین استانداردهای انجام کار در مشاغل تخصصی و عمومی استانداری و واحدهای تابعه. 8- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 9- انجام سایر امور محوله وفق مقررات<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;"><br>1- شناسایی سیستم ها و روشهای نوین سازمانی مرتبط با فعالیتهای استانداری و واحدهای تابعه و پیگیری برای اخذ تاییدیه لازم برای پیادهسازی آنها در مجموعه. 2- مطالعه وظایف استانداری و احصاء خدمات دفاتر ستادی و واحدهای تابعه استانداری و بررسی تناسب و ارتباط آنها با ماموریت و اهداف دستگاه و اسناد بالادستی. 3- مستندسازی فرآیندهای انجام کار و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای بهبود روش و اصلاح فرایندهای انجام کار در سطح استانداری و واحدهای تابعه و ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی. 4- بررسی سیستم ها و روشهای انجام کار، فرایندهای سازمانی و ثبت گردش کار و نحوه انجام عملیات واحدهای ستادی و اجرایی به منظور بهینهسازی سیستم ها و بهبود روشهای انجام کار. 5- عارضه یابی، بازنگری و مهندسی مجدد فرآیندهای کاری استانداری و واحدهای تابعه به صورت دورهای و مستمر. 6- شناسایی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف روشهای اجرائی و تهیه گزارش لازم به مقام مافوق. 7- پیگیری در خصوص تدوین استانداردهای انجام کار در مشاغل تخصصی و عمومی استانداری و واحدهای تابعه. 8- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 9- انجام سایر امور محوله وفق مقررات</p>
-
-
-
-
-
-
-
سارا عراقچيان
معاون آموزش و پژوهش1- نیازسنجی و تدوین برنامههای آموزشی مربوط به استانداری و واحدهای سازمانی تابعه بر اساس سیاستها، خط مشیها و برنامههای ابلاغی مصوب. 2- هماهنگی و نظارت بر انجام کلیه فرآیندهای اجرایی دورههای آموزشی (ارزیابی دورههای آموزشی، صدور گواهینامه دورهها، تنظیم شناسنامه آموزشی، تجزیه و تحلیل گزارش های عملکرد آموزشی) استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 3- هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامههای آموزشی کوتاهمدت برای مدیران و کارشناسان و کارکنان استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 4- پیشنهاد برنامه های مناسب برای اصلاح و بهبود دورههای آموزشی. 5- هماهنگی برای حسن اجرا و نظارت بر عملكرد و اثربخشی دورههای آموزشی استانداری و واحدهای تابعه. 6- هماهنگی و نظارت بر انجام کلیه فرآیندهای اجرایی پژوهشهای کاربردی (احصای نیازها و اولویتهای پژوهشی، بانک اطلاعات از نتایج پژوهشی و انتشار یافتهها) استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 7- هماهنگی و نظارت بر اجرای نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه. 8- هماهنگی و نظارت بر فرایند انجام كلیه امور پژوهشی و مطالعاتی استانداری و واحدهای تابعه اعم از تعیین اولویتها و نیازهای پژوهشی و تامین اعتبارات مربوطه و اخذ مجوزهای لازم از مبادی ذیربط. 9- نظارت بر روند انعقاد و اجرای تفاهمنامههای علمی بین استانداری و سایر سازمانها و نهادها. 10- ارائه مشاوره به مدیركل و تصمیمسازی در خصوص موضوعات مرتبط با وظایف دفتر، به ویژه در در زمینه شرح وظایف مربوطه. 11- سازماندهی فعالیتهای مربوط به تقسیم كار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت ها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای كلیه امور و ارائه راهنمایی های لازم در موارد ضروری 12- مطالعه و بررسی قوانین ومقررات، ارائه گزارشهای لازم، بیان نظرات كارشناسی، شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 13- تقسیم كار و نظارت برانجام وظایف محوله به كاركنان و ارائه راهنمایی های لازم به آنان. 14- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر در صورت عدم حضور ایشان.
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1- نیازسنجی و تدوین برنامههای آموزشی مربوط به استانداری و واحدهای سازمانی تابعه بر اساس سیاستها، خط مشیها و برنامههای ابلاغی مصوب. 2- هماهنگی و نظارت بر انجام کلیه فرآیندهای اجرایی دورههای آموزشی (ارزیابی دورههای آموزشی، صدور گواهینامه دورهها، تنظیم شناسنامه آموزشی، تجزیه و تحلیل گزارش های عملکرد آموزشی) استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 3- هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامههای آموزشی کوتاهمدت برای مدیران و کارشناسان و کارکنان استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 4- پیشنهاد برنامه های مناسب برای اصلاح و بهبود دورههای آموزشی. 5- هماهنگی برای حسن اجرا و نظارت بر عملكرد و اثربخشی دورههای آموزشی استانداری و واحدهای تابعه. 6- هماهنگی و نظارت بر انجام کلیه فرآیندهای اجرایی پژوهشهای کاربردی (احصای نیازها و اولویتهای پژوهشی، بانک اطلاعات از نتایج پژوهشی و انتشار یافتهها) استانداری و واحدهای سازمانی تابعه. 7- هماهنگی و نظارت بر اجرای نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه. 8- هماهنگی و نظارت بر فرایند انجام كلیه امور پژوهشی و مطالعاتی استانداری و واحدهای تابعه اعم از تعیین اولویتها و نیازهای پژوهشی و تامین اعتبارات مربوطه و اخذ مجوزهای لازم از مبادی ذیربط. 9- نظارت بر روند انعقاد و اجرای تفاهمنامههای علمی بین استانداری و سایر سازمانها و نهادها. 10- ارائه مشاوره به مدیركل و تصمیمسازی در خصوص موضوعات مرتبط با وظایف دفتر، به ویژه در در زمینه شرح وظایف مربوطه. 11- سازماندهی فعالیتهای مربوط به تقسیم كار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت ها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای كلیه امور و ارائه راهنمایی های لازم در موارد ضروری 12- مطالعه و بررسی قوانین ومقررات، ارائه گزارشهای لازم، بیان نظرات كارشناسی، شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 13- تقسیم كار و نظارت برانجام وظایف محوله به كاركنان و ارائه راهنمایی های لازم به آنان. 14- انجام سایر امور محوله از سوی مدیر در صورت عدم حضور ایشان.</p>-
حميدرضا علی شاهی
کارشناس آموزش1- نیازسنجی دوره های آموزشی کارکنان حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه در چارچوب ضوابط و سیاستهای ابلاغی. 2- تهیه و تدوین برنامه ها و دوره های آموزشی کارکنان در چارچوب سیاست های ابلاغی و در سطوح مختلف سازمانی بر اساس نیازسنجی آموزشی. 3- تهیه و تنظیم تقویم سالانه برای اجرای دوره های آموزشی و ارسال به حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 4- .برگزاری جلسه توجیهی برای رابطین آموزشی حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 5- بررسی و ارائه پیشنهاد جهت اصلاح، بهبود و بروز رسانی سرفصل دوره های آموزشی کارکنان. 6- انجام امور مربوط به برگزاری و اجرای دوره های آموزشی مصوب. 7- انجام امور مربوط به ثبت نام، تشکیل پرونده و برنامه ریزی آموزشی. 8- ارزیابی و بررسی حضور و غیاب فراگیران و مدرسان دوره. 9- انجام امور مربوط به آزمون های پایان دوره. 10- تجزیه و تحلیل گزارش دوره های آموزشی و ارزیابی دورهها و سنجش اثربخشی دوره ها. 11- انجام امور مربوط به صدور گواهینامه دوره های آموزشی. 12- حفظ و نگهداری سوابق تحصیلی و آموزشی، تنظیم و به روزرسانی شناسنامه آموزشی كاركنان استانداری و واحدهای تابعه برای ارزیابی و اظهارنظر در خصوص مزایای آموزشی. 13- اقدام برای جذب استادان توانمند بومی و غیر بومی برای تدریس و ایجاد بانک اطلاعات مناسب در این زمینه. 14- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 15- انجام سایر امور محوله وفق مقررات.
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1- نیازسنجی دوره های آموزشی کارکنان حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه در چارچوب ضوابط و سیاستهای ابلاغی. 2- تهیه و تدوین برنامه ها و دوره های آموزشی کارکنان در چارچوب سیاست های ابلاغی و در سطوح مختلف سازمانی بر اساس نیازسنجی آموزشی. 3- تهیه و تنظیم تقویم سالانه برای اجرای دوره های آموزشی و ارسال به حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 4- .برگزاری جلسه توجیهی برای رابطین آموزشی حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 5- بررسی و ارائه پیشنهاد جهت اصلاح، بهبود و بروز رسانی سرفصل دوره های آموزشی کارکنان. 6- انجام امور مربوط به برگزاری و اجرای دوره های آموزشی مصوب. 7- انجام امور مربوط به ثبت نام، تشکیل پرونده و برنامه ریزی آموزشی. 8- ارزیابی و بررسی حضور و غیاب فراگیران و مدرسان دوره. 9- انجام امور مربوط به آزمون های پایان دوره. 10- تجزیه و تحلیل گزارش دوره های آموزشی و ارزیابی دورهها و سنجش اثربخشی دوره ها. 11- انجام امور مربوط به صدور گواهینامه دوره های آموزشی. 12- حفظ و نگهداری سوابق تحصیلی و آموزشی، تنظیم و به روزرسانی شناسنامه آموزشی كاركنان استانداری و واحدهای تابعه برای ارزیابی و اظهارنظر در خصوص مزایای آموزشی. 13- اقدام برای جذب استادان توانمند بومی و غیر بومی برای تدریس و ایجاد بانک اطلاعات مناسب در این زمینه. 14- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 15- انجام سایر امور محوله وفق مقررات.</p> -
کارشناس
کارشناس پژوهش1- احصای نیازهای پژوهشی حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه در چارچوب سیاستهای پژوهشی و خطمشیها و برنامههای مصوب. 2- جمع بندی، تدوین و انتشار نیازهای پژوهشی استانداری و واحدهای تابعه به منظور ایجاد تعامل با دانشگاهها و مراکز پژوهشی. 3- همکاری در برگزاری دوره های آموزشی پژوهش محور برای کارکنان استانداری و واحدهای تابعه. 4- تهیه گزارشات طرحهای پژوهشی اجرا شده در حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 5- تهیه گزارشات لازم از مشكلات و موانع اجرایی طرح های پژوهشی. 6- طبقه بندی و نگهداری اسناد و سوابق پژوهش های اجرا شده در حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 7- تهیه گزارش عملکرد پژوهشی استانداری و واحدهای تابعه و ارسال به مراجع ذیربط. 8- مطالعه و پیشنهاد برنامههای تشویقی و زمینهسازی انجام پژوهش در راستای برانگیختن کارکنان به ارائه پیشنهادهای تحول آفرین. 9- همکاری در اجرای نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه. 10- انجام امور مربوط به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان. 11- انجام امور مربوط به هفته پژوهش و فناوری و سایر برنامه های مرتبط با پژوهش. 12- تهیه و بروزرسانی شناسنامه پژوهشی، بانک اطلاعات پژوهشی و محققان و پژوهشگران استانداری و واحدهای تابعه. 13- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 14- انجام سایر امور محوله وفق مقررات
<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;">1- احصای نیازهای پژوهشی حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه در چارچوب سیاستهای پژوهشی و خطمشیها و برنامههای مصوب. 2- جمع بندی، تدوین و انتشار نیازهای پژوهشی استانداری و واحدهای تابعه به منظور ایجاد تعامل با دانشگاهها و مراکز پژوهشی. 3- همکاری در برگزاری دوره های آموزشی پژوهش محور برای کارکنان استانداری و واحدهای تابعه. 4- تهیه گزارشات طرحهای پژوهشی اجرا شده در حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 5- تهیه گزارشات لازم از مشكلات و موانع اجرایی طرح های پژوهشی. 6- طبقه بندی و نگهداری اسناد و سوابق پژوهش های اجرا شده در حوزههای مختلف استانداری و واحدهای تابعه. 7- تهیه گزارش عملکرد پژوهشی استانداری و واحدهای تابعه و ارسال به مراجع ذیربط. 8- مطالعه و پیشنهاد برنامههای تشویقی و زمینهسازی انجام پژوهش در راستای برانگیختن کارکنان به ارائه پیشنهادهای تحول آفرین. 9- همکاری در اجرای نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه. 10- انجام امور مربوط به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان. 11- انجام امور مربوط به هفته پژوهش و فناوری و سایر برنامه های مرتبط با پژوهش. 12- تهیه و بروزرسانی شناسنامه پژوهشی، بانک اطلاعات پژوهشی و محققان و پژوهشگران استانداری و واحدهای تابعه. 13- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسی و شركت در جلسات، همایشها و دوره های آموزشی مرتبط. 14- انجام سایر امور محوله وفق مقررات</p>
-
-
عباس ظهيری اطهر
كارشناس هماهنگی و پيگيری
1- تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با مدیر مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها. 2- تنظیم اوقات جلسات و كمیسیون هایی كه در دفتر مدیر مربوطه تشكیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شركت كننده در جلسه. 3- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امكانات انجام در خواست های متقاضیان و مراجعه كنندگان كه انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذی ربط امكان پذیر است. ب: پیگیری ها 4- پیگیری امور ارجاعی از سوی مدیر و ارایه گزارش لازم به ایشان. 5- تهیه گزارش لازم در زمینه فعالیتهای حوزه مربوط و ارایه آن به مدیر مربوطه. 6- خلاصه نمودن گزارشهای واصله و ارایه آن برای مطالعه مدیر مربوط. 7- آماده كردن سوابق و پروندههای مربوط به كمیسیون و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی مدیر مربوطه. 8- ابلاغ دستورات صادره مدیر مربوط به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها. ج : امور عمومی و جاری 9- انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی كردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و سایر اسناد و مدارك واحد مربوط در محل مخصوص. 10- دریافت نامه ها، پرونده ها و سایر مكاتبات رسیده به حوزه خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوط. 11- تفكیك و توزیع نامه ها، گزارش ها و سایر مكاتبات بین افراد واحد مربوط از طریق عین مكاتبات یا به صورت مجازی و مكاتبات بدون كاغذ. 12- استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الكترونیكی، دورنگار و ... . 13- تهیه گزارش های مورد نیاز مدیر مربوطه حسب مورد<p style="text-align: justify;" data-mce-style="text-align: justify;"><br>1- تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با مدیر مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها. 2- تنظیم اوقات جلسات و كمیسیون هایی كه در دفتر مدیر مربوطه تشكیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شركت كننده در جلسه. 3- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امكانات انجام در خواست های متقاضیان و مراجعه كنندگان كه انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذی ربط امكان پذیر است. ب: پیگیری ها 4- پیگیری امور ارجاعی از سوی مدیر و ارایه گزارش لازم به ایشان. 5- تهیه گزارش لازم در زمینه فعالیتهای حوزه مربوط و ارایه آن به مدیر مربوطه. 6- خلاصه نمودن گزارشهای واصله و ارایه آن برای مطالعه مدیر مربوط. 7- آماده كردن سوابق و پروندههای مربوط به كمیسیون و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی مدیر مربوطه. 8- ابلاغ دستورات صادره مدیر مربوط به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها. ج : امور عمومی و جاری 9- انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی كردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و سایر اسناد و مدارك واحد مربوط در محل مخصوص. 10- دریافت نامه ها، پرونده ها و سایر مكاتبات رسیده به حوزه خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوط. 11- تفكیك و توزیع نامه ها، گزارش ها و سایر مكاتبات بین افراد واحد مربوط از طریق عین مكاتبات یا به صورت مجازی و مكاتبات بدون كاغذ. 12- استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الكترونیكی، دورنگار و ... . 13- تهیه گزارش های مورد نیاز مدیر مربوطه حسب مورد</p>
-
تشکیلات سازمانی
-
عباس صادقی پوريانی
مديرکل برنامه ريزی،نوسازی و تحول اداری-
امير عباس دزفوليان
معاون برنامهريزی، نوسازی و تحول اداری-
اقبال پور
رييس گروه برنامهريزی و بودجه-
قاسم سيفي
کارشناس برنامهريزی-
زهره سيفی زارعی
کارشناس بهره وری و تحول اداری-
کارشناس
کارشناس تشکيلات-
کارشناس بودجه
کارشناس بودجه-
کارشناس
کارشناس بهبود روشها و فرآيندها
-
-
-
-
-
-
-
سارا عراقچيان
معاون آموزش و پژوهش-
حميدرضا علی شاهی
کارشناس آموزش -
کارشناس
کارشناس پژوهش
-
-
عباس ظهيری اطهر
كارشناس هماهنگی و پيگيری
-